Tussendoor een

fotootje uit mijn eigen oude doos.  Al wandelend langs de diverse weblogs zag ik  bij Wilma en ook bij  Anita  dat Katrien  had bedacht om vandaag de eerste quilt die  je gemaakt hebt  te laten zien. Voor mij is dat nog niet zolang geleden. 8 oktober 2008 was hij af nadat ik er een maand met bloed, zweet, maar weinig tranen aan had gewerkt. Het resultaat is schots en scheef. Oersterk is de quilt wel, met de machine genaaid en met de hand doorgestikt is het dé perfecte deken voor kater Lodewijk.  ’s Nachts slaapt hij erop en overdag kan hij er heerlijk mee spelen.

17 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Jan 12, 2010 @ 08:56:00

    Je had ook wel een moeilijk project uitgekozen voor een eerste quilt. Ook de puntjes zitten heel netjes. Ik denk dat het in elkaarzetten de moeilijkheid was. Toch vind ik het een leuke vertederende quilt. Ik denk dat Lodewijk er heel blij mee is.

    Beantwoorden

  2. katrien
    Jan 12, 2010 @ 10:53:58

    Wat leuk dat je ook meedoet.
    Leuk eerste quiltje en meteen stitcherie en patchen samen verwerkt.Mooi.

    Beantwoorden

  3. Gini
    Jan 12, 2010 @ 11:25:01

    Hij is hartstikke leuk!🙂 Die mag je best laten zien!

    Door jouw logje over Katrien’s idee, heb ik die van mij ook opgezocht, dat was wel even schrikken, maar hij staat erop!🙂

    Beantwoorden

  4. Lida
    Jan 12, 2010 @ 11:52:51

    Wat een leuke vrolijke quilt, helemaal goed!! Gezellig quilt voor Lodewijk! Fijne dag, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  5. Klaske
    Jan 12, 2010 @ 13:34:30

    Een heel erg leuk quiltje, en wat zal Lodewijk daar blij mee zijn!Mijn eerste quiltje is ook nog niet zo oud van jan. 2008, maar ik kom niet meer van dat virus af……

    Beantwoorden

  6. WilmaKuin
    Jan 12, 2010 @ 13:58:36

    Wat leuk!! De eerste houd een speciaal plekje bij. Mooi gemaakt voor je eerste!!

    Beantwoorden

  7. Marijke
    Jan 12, 2010 @ 16:11:03

    Leuk je eerste quiltje oudhollands toevallig is mijn eerste quiltje dat ook maar dan van een geboorte kaartje het staat ook op mijn weblog het is n.l. net af (haha) Ik hoop dus dat ik een volgende keer meer kan laten zien, en dan net zulke mooie dingen als jou kan maken.

    Beantwoorden

  8. Cisca - quiltpassion
    Jan 12, 2010 @ 18:22:26

    Die Lodewijk boft maar, dat hij erop mag liggen en ermee spelen. Eigenlijk moet je er wat zuiniger op zijn. Hij is leuk!
    Groetjes, Cisca

    Beantwoorden

  9. Annelies
    Jan 12, 2010 @ 19:02:35

    Wat een leuke rood witte quilt en dat borduurwerk erin gaaf!!!Echt hollands. Zou niet zeggen dat, dat je eerste quilt is.

    Groet van Annelies.H.

    Beantwoorden

  10. inge
    Jan 12, 2010 @ 19:51:14

    ik vind dit een superleuke eersteling

    Beantwoorden

  11. Guute
    Jan 13, 2010 @ 09:08:30

    Die vind ik heel erg leuk en moet je zeker nog eens uithalen binnen dertig jaar!!!!

    Beantwoorden

  12. betty
    Jan 13, 2010 @ 09:32:48

    Hoi Josee, wat een ontzettend lief eerste quiltje! Ik zou hem zo ook gaan maken, zo schattig met dat boertje en boerinnetje en lekker rood!

    Beantwoorden

  13. *Marianne*
    Jan 13, 2010 @ 14:48:29

    Leuk dat filmpje erbij🙂 Oh zo herkenbaar als je iets aan poesjes geeft! Of dat ze hetzelf nemen! Dan kan je het ook zo moeilijk afnemen als je zit te genieten van meneertje of mevrouwtje🙂 Maar het quiltje op zich is erg leuk geworden!

    Beantwoorden

  14. Annelies
    Jan 13, 2010 @ 15:18:16

    Als je Lodewijk heet ben je een bofferd. Leuk hoor, je eerste quilt.

    Beantwoorden

  15. Balsemien
    Jan 13, 2010 @ 17:55:39

    Dat ie een beetje scheef is is helemaal niet erg! Het is een leuke vrolijke quilt, net zoals al je andere quilts!

    Beantwoorden

  16. Ingrid.
    Jan 14, 2010 @ 14:05:21

    Leuk om je begin werk te zien ! En dat ‘ie nog “in gebruik” is zegt natuurlijk al genoeg😉
    Groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  17. Josee Kool
    Jan 15, 2010 @ 11:24:33

    😉 Wat een leuke reacties allemaal. Volgens mij heb ik bij iedereen een tegenbezoek gebracht, daar zag ik allemaal mooie eerste quilts.

    Beantwoorden

Geef een reactie

