Oog in oog

met de meest gefotografeerde kater van Nederland, Lodewijk.

Terwijl ik de flanelquilt aan het knopen ben komt hij er gezellig bij zitten op tafel. Eerst dacht ik dat hij mij gezelschap wilde houden, maar al snel bleek het hem alleen maar om de sesamkoekjes te gaan.

Als de koekjes op zijn en er zelfs geen kruimels meer zijn dan likt hij, alsof zijn leven ervan af hangt, de verpakking af.

Zoekend naar spelden om de quilt te sandwichen kwam ik nog geborduurde kerstboompjes van vorig jaar tegen én luierspelden. Deze houden niet alleen luiers maar ook de sandwich bij elkaar. Ik kwam er toch nog wat te kort, dus het laatste stukje moest ik nog rijgen.

Het kerstbrood  smaakte heerlijk.  Het deeg lekker lang laten rijzen doet het  heel goed. Van de week mij maar weer eens aan de oliebollen wagen…

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Dec 27, 2009 @ 23:39:37

    Ha Lo, je bent ook zo fotogeniek.
    Ik denk niet dat je wint van onze Tico hond want DD hangt eeuwig met de camera voor zijn snuit. Haar wanden hangen vol. OOO ik zou je wel even willen kroelen !!;-)

    OO je bent al aan het dubbelen.
    Leuk om hem te knopen, dat gaat ook snel natuurlijk.
    Ik zie daar een priem liggen klopt dat !!?
    Ik kon met mijn rijgnaald haast niet door de lagen heenkomen met een katoenen draad.

    Hee zie grapppige dingetjes in het kistje, houten eieren !!??
    (ssssst ben niet nieuwgierig)

    mmm krentenmik !!
    MMMM oliebollen !!

    Daarvoor kom ik terug !!:-))

    Beantwoorden

  2. marian'ne m
    Dec 28, 2009 @ 23:18:58

    psssst, LO, waar is die krentenmik, wil een plakje sssst !!

    ben bang dat het OP is !!moet ik wachten op de oliebollen, dagdag, sssssssssssssssst

    Beantwoorden

  3. Anita
    Dec 29, 2009 @ 10:16:13

    Dat ziet er gezellig uit. Lodewijk heeft het wel goed zo te zien. Die krentenmik zou ik ook wel lusten en zelf gebakken oliebollen hmm. Ik bak ze niet want 2 oliebollen en 2 appelflappen bakken lijkt me niet zo geslaagd.

    Beantwoorden

Geef een reactie

