Vannacht, toen ik

tegen half één op mijn fietsje huiswaarts keerde van een gezellige visite, begon het licht te “puntregenen”. Dat de weersvoorspelling van sneeuw uit zou komen wilde ik nog niet geloven.

Bij haar, en bij haar en ook nog bij haar zijn er prachtige winterse foto’s te bewonderen.

Wat mijn foto’s zó  héél bijzonder maakt, is dat ik ze om half vier vannacht gemaakt heb😉

Zo, en dan nu eens een paar vers gebakken mincepies aan mijn hardwerkende collega’s brengen.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Dec 18, 2009 @ 13:09:47

    Dan was je ook nog erg laat op. En nu al weer lekkers naar colega’s brengen. Niet moe dan?

    Beantwoorden

  2. Tineke
    Dec 19, 2009 @ 13:28:31

    Half vier in de nacht? Wauw, dat is heel bijzonder. En hoe vonden je collega’s de mincepies? Ze zagen er zo verschrikkelijk lekker uit….

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Dec 19, 2009 @ 22:52:28

    Oei dat is laat was het zeer gezellig zeker.
    Kleine meisjes alleen op de fiets midden in de nacht, brrr.
    Zeer bijzondere foto’s, was jouw zicht ook zo wazig !!;-)

    Werk jij in die énige winkel !!!?
    Heb er al vaker rondgekeken, naar het mooie speelgoed.
    Jij hebt mij daar eens naar verwezen ja herinner ik mij opeens.

    Beantwoorden

Geef een reactie

