Hoewel ik voor

mijn trouwe naaimachien een boventransporteur heb aangeschaft die het naaien en machinaal quilten zou moeten vergemakkelijken, kom ik maar niet aan naaien toe. Het boek neemt ook heerlijk mijn tijd in beslag.

Over beslag gesproken, nooit zit ik vaker met mijn handen daarin dan in de periode tussen Sinterklaas en Pasen. De koekjes, en de mincepies, zijn allang weer op. Aan het bakken dus maar. Volgende week maak ik een kerstbrood.

Tussendoor maakte ik nog een pomander. Via via kreeg ik de link van een foto met grappige pomanders erop. Ere wie ere toekomt, ik heb het niet bedacht om ze zo te maken. In ieder geval kon ik mijn zesteur weer eens gebruiken.

Bijna komt zus al.  Nog geen één lapje voor haar flanelquilt gesneden, sterker nog: de inspiratie is nog in geen velden of wegen te bekennen. Als dat maar goed komt😮

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Dec 16, 2009 @ 15:04:11

    Heerlijk als het huis zo naar baksel ruikt. Dat draagt altijd bij aan de kerstsfeer. En ach als je leest kun je niet naaien. Af en toe het een en dan weer het ander.

    Beantwoorden

  2. Ingrid.
    Dec 16, 2009 @ 20:46:17

    Hmmmmmmmmmm ; ruikt lekker😉
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Dec 16, 2009 @ 23:30:15

    Ik kom ook tot niets behalve bankhangen.
    zelfs geen koekjes bakken.
    Al zou ik ze wel graag willen eten.

    Mooi zo de pomanders.
    Moest even kijken wat voor apparaatje dat is. Deze ‘keukenprinses’ kende het niet van naam, laat staan dat het in mijn keukenla ligt!!;-)

    Grappige beeldjes !!

    heee t sneeuwt hier !!
    nee buiten nóg niet bij ons.

    Beantwoorden

  4. lut
    Dec 17, 2009 @ 08:09:49

    Je koekjes zien er heerlijk uit! Fijne dag.

    Beantwoorden

Geef een reactie

