Zonder krans

geen Advent. Ik was een beetje aan de late kant dit jaar, maar gisteravond heb ik de krans tóch weer mooi rond gekregen. Ook het lint kwam na enig speurwerk  weer boven water. Heerlijk geurend hangt de krans nu aan de voordeur.

Ook maak ik iedere Advent een Pomander Orange, ofwel ik bewerk een sinaasappel met kruidnagel. Deze leg ik te drogen op de kachel en het huis ruikt heerlijk gekruid.

Op de eettafel hebben wij een houten krans.

Ik wens jullie een goede Adventstijd.

 

Geen zorgen, er mankeert niets aan jullie beeldscherm; het sneeuwt op mijn weblog.

13 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. INGRID ;-)
    Dec 04, 2009 @ 11:13:38

    ‘k Heb er ook nog geen…😉
    Fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  2. Anita
    Dec 04, 2009 @ 11:32:35

    Wat leuk dei sneeuw. Je bent al aardig aan het versieren. Jij ook een mooie adventtijd.

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Dec 04, 2009 @ 15:17:12

    Mooi en het ziet er sfeervol uit.

    Ik kan het haast ruiken !!;-))

    HUH het sneeeeeeeeeeeeuwt !!!

    Beantwoorden

  4. Tineke
    Dec 04, 2009 @ 19:03:54

    Oh, wat mooi bij jou sneeuwt het al. Het geeft een heel sfeervol beeld. Wat een heerlijke pommander in de maak. Ik maak er ook altijd elk jaar een paar en vind ze net als jij heerlijk ruiken. Fijn weekend.

    Beantwoorden

  5. Petra
    Dec 04, 2009 @ 23:30:44

    Leuk die sneeuw!! Ik krijg nu ook wel weer zin om een krans aan de deur te maken. Eerst maar even de Sintperikelen voorbij…dan wordt het gewoon een kerstkrans!

    Beantwoorden

  6. Rob
    Dec 06, 2009 @ 18:28:22

    Josee, het ziet er weer heel sfeervol uit en het ruikt ook zo!

    Beantwoorden

  7. Josee Kool
    Dec 06, 2009 @ 19:49:37

    😉 Rob, bedankt.

    Beantwoorden

  8. lut
    Dec 08, 2009 @ 07:38:57

    Mooie krans! Ik moet nog beginnen aan mijn kerstversiering.

    Beantwoorden

Geef een reactie

