Zeg maar HEE

dan maak ik er meteen even TWEE.  The Court House Steps zijn inmiddels als speldenkussen mee met moeders. Terwijl mijn ouders op bezoek waren vandaag, heb ik deze kleine projectjes gemaakt. Tóch met de hand, want uiteindelijk viel het naaien met de snee best mee, maar één keer schoot de naald in het gapende gat van mijn wijsvinger.

De inspiratie voor deze projectjes kwam bij The Purlbee vandaan. Ik ben uitgegaan van 2 cm brede reepjes, op het oog heb ik een halve cm naad genaaid. Morgen maak ik het Logcabin kussentje af. Heb ik eindelijk weer eens een goed kussen, want die 2 geborduurde die er bij staan zijn zo klein dat ik meestal naald mét kussen te pakken heb.

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lut
    Nov 28, 2009 @ 08:31:06

    Wat een leuke, fleurige speldenkussens!

    Beantwoorden

  2. Anita
    Nov 28, 2009 @ 11:19:28

    Ze zien er erg leuk uit. Zal je moeder wel blij mee zijn. Ik ben gek op speldenkussentjes. Het zijn ook zulke leuke werkjes om te doen. Prettig weekend.

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Nov 28, 2009 @ 20:23:34

    HIE !!! maak je er nu drie !!?;-))

    Heel leuk en altijd nuttig.

    Oei, dat voelt niet lekker, brrr .

    Leuk zo die strookjes.
    Ik ga straks eens kijken.
    Ben een beetje bang dat ik geïnspireerd raak. Gisteren al een patroon van een speldenkussen gekregen.
    en ik heb er nog maar een stuk of …??

    Beantwoorden

  4. Tineke
    Nov 30, 2009 @ 18:38:32

    Ach, wat een leuke speldenkussentjes! Leuk hè die kleine werkstukjes. Beterschap voor je vinger.

    Beantwoorden

  5. INGRID ;-)
    Dec 01, 2009 @ 12:42:54

    Leuk ! Vast ook leuk om te maken met die mooie stofjes !
    Zonnige groet vanuit Assen.

    Beantwoorden

  6. Josee Kool
    Dec 02, 2009 @ 13:49:45

    😉 Dank jullie allemaal. In mijn volgende bericht kun je lezen wat ik ermee gedaan heb.

    Beantwoorden

  7. *Marianne*
    Dec 03, 2009 @ 12:06:29

    Het zijn mooie kleuren bijelkaar!

    Beantwoorden

Geef een reactie

