Tussen het schilderen

door een dagje vrij om de handjes op een andere manier te laten wapperen. Met het klussen heb ik een vervelend sneetje opgelopen aan mijn rechterwijsvinger. Naaien met de hand aan flannel quilt voor zus zit er even een paar dagen niet, borduren ook niet. Ik heb trouwens toch een beetje ruzie met het borduurwerk, wat een naar garen, bah.  Snel omschakelen naar een ander project. Er is voldoende stof overgebleven voor een rag in herfstuitvoering. Uren lang werd ik opgehouden doordat mijn handige kleine liniaal onvindbaar was. Toen ik al bijna de moed had opgegeven zag ik hem op de vertrouwde plaats naast de kast; dat heb je met doorzichtige zaken.

 

Ik kon maar slecht mijn aandacht bij het snijden van de lapjes houden. Ik was in afwachting  van een vers stapeltje stof. Wie zoet is krijgt lekkers en wie hard werkt wordt BELOOND. Het stapeltje komt bij GELREBLOEM vandaan. Keurig verpakt en met een bedankzeepje werd het binnen 4 dagen besteld, betaald en verzonden.

Hubby doet sinds een dag of wat aan BESPIEGELINGEN, tenminste als hij vrijaf krijgt van het klussen😉

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. else
    Nov 26, 2009 @ 19:19:43

    Ik ben gelijk ook even bij Geldrebloem gaan kijken en vier leuke stofjes besteld!!
    Bedankt voor je tip.

    Beantwoorden

  2. Tineke
    Nov 26, 2009 @ 21:12:20

    Mooie stofjes zeg! Beterschap voor je gewonde vinger.

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Nov 26, 2009 @ 21:48:30

    Lastig zo’n vinger !!

    Ik was vanmiddag al verdwaald via de linken dus nu even ((zwaaiien)) !!;-)

    Wat voor maat liniaal is dat, zoek er ook 1.
    prachtige stofjes, daar heb je vast al plannen mee.

    Hubby, heeft wéér prachtige foto’s gemaakt.
    Kan helaas niet meer de serie van hem terug vinden, die jij toen hier hebt laten zien, via zijn site.

    Beantwoorden

    • Josee Kool
      Nov 27, 2009 @ 20:54:23

      😉 Marian’ne de liniaal is 15 x 30 cm, met kwarten en halve cms.
      Navraag bij Hubby levert op dat de bewuste foto’s niet van hem waren😳🙄, maar bedankt voor het compliment voor zíjn foto’s.

      Beantwoorden

  4. Anita
    Nov 27, 2009 @ 13:23:29

    Je hebt nog aardig wat te doen. Maar het wordt dan ook mooi en wie wil dat niet. Lastig van je vinger. Je Hubbie heeft mooie foto’s gemaakt.

    Beantwoorden

  5. *Marianne*
    Dec 03, 2009 @ 12:07:57

    Ik heb ook goede ervaringen bij Gelrebloem. Ze heeft hele mooie stoffen en het is ok snel in huis. Heerlijk dat zeepje he!
    Beterschap!

    Beantwoorden

Geef een reactie

