De komende dagen

kan ik slechts met zéér veel moeite bij mijn spullen komen. Onze halve keuken en de inhoud daarvan staat in de kamer verspreid. In de keuken komt een nieuwe vloer. In de hal lopen we al een week of twee over een nieuwe vloer. Vandaag heb ik de halmuren opnieuw wit geschilderd. Het is raufahser behang, voordeel hiervan is dat als je dat  maar vaak  genoeg verft, de muur vanzelf weer glad wordt💡 Het houtwerk komt op een later moment aan de beurt ; dat zijn 9 deuren met hun posten…zucht.   Hubby heeft zich intussen vol enthousiasme op de keukenvloer gestort.

Lodewijk is zijn huis weer helemaal kwijt en loopt luid miauwend van de één naar de andere kamer op zoek naar een veilige plaats. Waar beter dan boven op de kast?

Vanavond hoop ik  nog wat steekjes te borduren aan deze leuke sneeuwpop. Ik kreeg het patroontje vorig jaar meegeleverd met een bestelling van Crownstitches. Misschien ga ik eigenlijk liever lezen in het boek van Ben Elton : Chart Throb. In deze tijd waar een t.v.zender niet serieus genomen wordt zonder Popstars, XFactor of Idols, een fictief kijkje achter de schermen. Geschreven door de mede schrijver van o.a Blackadder en alleen dáárom voor mij al leuk.

16 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Nov 20, 2009 @ 11:23:38

    Heel veel succes met jullie opknapbeurt. Straks met kerst alles weer spic en span, is dat niet fijn. Overwerk je niet en neem wat tijd voor jezelf. Kom je nog naar de bee bij Evy?

    Beantwoorden

  2. else
    Nov 22, 2009 @ 20:12:25

    Het wordt vast ook gezellig, zo kamperen in je eigen huis!!
    En een leuke nieuwe pepernoten banner heb je.
    Groetjes Else

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Nov 23, 2009 @ 08:12:47

    Hee Ik had hier toch echt een reactie geplaatst vorige week. Want ik zou net als Lo boven op de kast kruipen met zo’n verbouwing, brrrr.

    En ik schreeuwde nog, “Ooooo je hele hoekje ingepakt”.

    Maar gelukkig toch wat steekjes kunnen zetten aan dat leuke patroontje.

    EN ondertussen al wat opgeruimd misschien !!??

    Succes !!!

    Beantwoorden

    • Josee Kool
      Nov 26, 2009 @ 15:18:45

      😮 Marian’ne, je had ook ergens een reactie geplaatst. Zelf had ik hem wel gelezen, maar ik kan hem niet hier krijgen. Ik denk dat je op de foto zelf had gereageerd en dat kwam omdat ik een andere instelling had gebruikt zonder dat ik er erg in had.
      Zoals je in volgende blog kunt lezen is alles weer opgeruimd en heb ik de schilderkwast ter hand.

      Beantwoorden

  4. Elle
    Nov 23, 2009 @ 15:01:12

    Hoe is het inmiddels met je keuken, je sneeuwman en je leesboek. Van alles wat, of van het één wat meer dan van het ander? Ik ben benieuwd.

    Beantwoorden

  5. Natascha
    Nov 23, 2009 @ 18:17:09

    Wat knap dat jij tussen al deze potjes en pannetjes nog rustig de tijd kan nemen om te borduren, ik zou er helemaal gak van worden, en mezelf die rust niet gunnen.
    roetjes Natascha

    Beantwoorden

  6. Balsemien
    Nov 23, 2009 @ 18:25:13

    Josee, veel succes met alle troepjes en het vele werk!

    Beantwoorden

  7. Ingrid.
    Nov 24, 2009 @ 19:14:31

    …en hoe staat het met de puinhoop ; ik heb het met je te doen , maar… het gaat vast prachtig worden !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  8. *Marianne*
    Dec 03, 2009 @ 12:09:03

    Wauw wat een doorzettingsvermogen! Zou ik ook moeten doen, maar er wacht me nog zoveel eerst. Komt wel een keer🙂

    Beantwoorden

  9. Josee Kool
    Dec 03, 2009 @ 17:24:01

    😉 *Marianne*😳

    Beantwoorden

Geef een reactie

