Zit u allen klaar

blaadjesquilt

de onthulling van de blaadjesquilt  is daar.

Ik heb de quilt voor mijn moedertje gemaakt, zij werd afgelopen donderdag 77 jaar.

detail blaadjes

Om te onthouden wanneer ik deze gemaakt heb, heb ik ook nog het jaartal er in gestitched.

monogram datum

Hoewel de quilt in een slechte kwaliteit papier was ingepakt, pakte de quilt  natuurlijk wél goed uit😉😉

15 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gini
    Nov 15, 2009 @ 13:48:17

    Absolutely!😉
    Wat een prachtig cadeau!

    Beantwoorden

  2. je moedertje
    Nov 15, 2009 @ 14:00:12

    Lieve josee,

    Nu ik de quilt weer op je weblog zie vind ik het weer een prachtig cadeau.Terwijl ik je eraan heb zie werken had ik geen idee van dat het voor mij zou zijn,want je zei dat het voor jezelf was. Iedereen die de quilt ziet vind hem prachtig.
    Dus nogmaals bedankt !!!

    Beantwoorden

  3. Anita
    Nov 15, 2009 @ 15:36:25

    Nog gefeliciteerd met je moeder. De quilt is prachtig geworden en ik zie hierboven dat ze er erg blij mee was.

    Beantwoorden

  4. monique
    Nov 15, 2009 @ 22:18:22

    Ik wilde net vragen hoe vond je moeder hem maar dat is helemaal duidelijk !! Hij is ook prachtig !!
    Groetjes Monique

    Beantwoorden

  5. marian'ne m
    Nov 16, 2009 @ 07:18:20

    Smikkel, smikkel, mmmm pepernoten !!;-))
    Met dank aan SINT joris !!?
    En eerst allemaal met de pepernoten spelen !!
    ( ja zie zoiets altijd gelijk voor mij)
    eentje neerleggen, eentje in de mond, poes die er doorheen wil stuiven, fototoestel in de aanslag, gezellig !!;-)))

    OOO wat mooi je Quilt, en wat een lief cadeau voor je mams.
    Zulke mooie warme kleuren en dat ie nog véle jaren warmte mag geven.

    Alsnog proficiat mams van Josee .
    Prachtige leeftijd.
    En mooi dat jullie van elkaar genieten.

    Beantwoorden

  6. wilma
    Nov 16, 2009 @ 11:26:04

    Wat zal ze blij zijn met dit warme cadeau!!
    Prachtig!!

    Beantwoorden

  7. Annelies
    Nov 16, 2009 @ 17:29:43

    Wat is de quilt mooi geworden, ook de kleuren.
    Wat fijn dat je moeder er zo blij mee is, en het toch ook een verrassing was.
    Je zou hem maar krijgen zeg ik altijd

    Groetjes van Annelies.

    Beantwoorden

  8. Ingrid.
    Nov 17, 2009 @ 17:05:26

    Wat een pracht quilt en wat een pracht cadeau !
    Groet uit Assen.

    Beantwoorden

  9. Josee Kool
    Nov 19, 2009 @ 18:27:49

    😉 Dank jullie allemaal voor de complimenten😉

    Beantwoorden

  10. Lisa
    Nov 22, 2009 @ 12:10:36

    Love the quilt – so warm and cosy!

    Beantwoorden

  11. Balsemien
    Nov 23, 2009 @ 18:24:22

    Hoi Josee!
    Wat een prachtige quilt heb je voor je moeder gemaakt, petje af!
    Leuk cadeau voor je jarige moeder, de kleuren zijn zo mooi warm, echt Josee-kleuren, toch!
    groetjes en een fijne rustige avond!

    Beantwoorden

  12. Gera
    Nov 25, 2009 @ 15:46:29

    Hoi Josee,
    van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag! En wat een prachtige quilt!! Warme kleuren! mooi!!

    groetjes, Gera

    Beantwoorden

  13. Josee Kool
    Nov 26, 2009 @ 15:23:20

    😉 Dank je Gera, voor het compliment.

    Beantwoorden

  14. *Marianne*
    Dec 03, 2009 @ 12:09:57

    Wat een mooi en lekker warm cadeau! Wat zal ze daarvan genieten!

    Beantwoorden

Geef een reactie

