Een week zonder TUSSENDOOR

lo zonder hoofd

slipt er weleens TUSSENDOOR. Ik heb van alles gedaan, veel foto’s van Lodewijk gemaakt. Ik weet gelukkig dat hij zijn hoofd inmiddels weer gevonden heeft. Dat wat hij zocht jammerlijk niet.

monogram

Ik stitchte vast mijn monogram in een quilt. De onthulling hiervan volgt op een later moment, ik houd het graag spannend.

Verder ging ik afgelopen week 2 keer naar dezelfde film. In mijn bioscoopbezoekende leven is dat nog niet eerder voorgekomen. Welke film het was? This is it van Michael Jackson. Tijdens zijn leven was ik nooit zo gecharmeerd van zijn muziek, hoewel ik natuurlijk wél alles mee kan zingen krassen. Deze week togen dochter en ik en vriendin en dochter naar de film. Ik was op slag geboeid, zo geboeid dat vriendin en ik nogmaals gingen. Met ons een zeer gemengd publiek, goeie veertigers (ahum) en heel jonge mensen. Slechts zelden is het voor aanvang van de film zó stil in de zaal en niet eerder heb ik horen klappen na afloop.

trosje paddestoelen

Tussendoor maakte ik  nog tijd om  met hubby de boswandeling te maken die de week dáárvoor zo nattig verstoord werd door de gesprongen waterleiding. Nog steeds nieuwsgierig hoe wij er uitzien? Klik op onderstaand filmpje, oefen  HEEL VEEL geduld met het laden daarvan en zoek een paarse jas met daarnaast hubby.

Klik hier voor het filmpje!

17 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Nov 09, 2009 @ 19:15:35

    Hihi…wat een lekker ding is die Lodewijk toch hé!!! Eigenwijs!!! en ja…ben nog steeds zijn liedjes aan het zingen!

    Beantwoorden

  2. marian'ne m
    Nov 10, 2009 @ 00:20:35

    Hee knapperd ik zag jullie, mooi stel samen !!;-))
    Jullie gaan in de herhaling want ik had nog geen geluid.
    Dus ik kom terug, welterusten !!

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Nov 10, 2009 @ 08:23:21

    Ook met geluid een geweldig stel, mét droge voeten !!!;-)

    (met dank aan Joris)

    Hihi ondernemend leuk katje.
    Leuk kastje ook trouwens.

    Ooo ben benieuwd naar quilt.

    Heb nooit zo veel gehad met michael, in een documataire zag ik een verdrietige eenzame jongen/man.
    En in de laatste beelden een energieke kunstenaar.

    Mooie foto, veel paddestoelen dit jaar.
    Dat krijg je van al dat water (vocht)

    Je hebt eens een mooie link gegeven van de foto’s van je hubby, kan ik die nog terugvinden.
    Had op zijn site gezocht maar die was toen nog in de maak.
    Mijn zonen zijn gaan fotograferen/filmen en ik wilde zijn foto’s eens laten zien.

    Beantwoorden

  4. Anita
    Nov 10, 2009 @ 09:52:06

    Gemeen hoor om het monogram zo wazig te laten zien. Lodewijk is wel een lieverdje. Filmpje lukt me nog niet, maar dat komt wel.

    Beantwoorden

  5. Ingrid.
    Nov 11, 2009 @ 08:31:38

    … hier moet ik ook altijd uitkijken bij het sluiten van deuren en laden of er geen kat tussen zit😉
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  6. Tineke
    Nov 11, 2009 @ 20:01:05

    Hihi, die Lodewijk. Wat een grappige kat is het toch. Hij haalt wel allerlei capirolen uit zeg! Wat een toestand met dat water zeg. Mijn zoon woont sinds heel kort aan het Prins Hendrikplein. Is dat bij jou in de buurt? Ik ken Den Haag nog niet zo goed….Ik heb hem niet over het water gehoord, dus ik denk het eigenlijk niet.

    Beantwoorden

  7. Annelies
    Nov 12, 2009 @ 12:47:58

    Och…dat is nu jammer geen label of monogram te zien, toevallig heb ik van de week voor een aantal quilts labels zitten borduren, ik liep flink achter daarmee.
    Kom zomaar even langs bloggen, maar ben nu nieuwgierig geworden dus kom gauw terug.

    Groetjes van Annelies H.

    Beantwoorden

  8. Lida
    Nov 13, 2009 @ 19:06:22

    Hoi Josee,
    Wat een leuke kat, al lijkt het mij wel lastig om een quilt in elkaar te krijgen als hij in de buurt is! Dat verhaal over de wateroverlast is ook geweldig en leuke foto’s heb je gemaakt, ik kom nog een keer terug, vind jouw blog erg gezellig. Groetjes en fijn weekend,
    Lida

    Beantwoorden

  9. Balsemien
    Nov 13, 2009 @ 20:37:02

    He Josee,
    Gaaf jullie met zijn tweeen op commando naar jullie voeten kijkend! Leuk hoor! geluid prima en filmpje prima, wat wil je nog meer!
    Mooie foto van boom met paddestoelen! En grappig dat je de film met MJ zo mooi vond dat je twee keer bent gegaan…
    Fijn weekeinde!

    Beantwoorden

Geef een reactie

