Het is nu echt

hart Elseherfstig buiten. De regen striemde tegen de ramen gister en al heel vroeg werd het zo donker dat handwerken een probleem werd bij het schaarse daglicht. Voor wat zonnigheid zorgde het hart hierboven. Dat heb ik vorige week bij Else gewonnen en kreeg ik toegestuurd. Terwijl ik de foto maakte zag ik dat het ook prima kleurt bij mijn kussens.

speculaas

Voor de innerlijke mens werd gister ook gezorgd; het laatste restje van de speculaas, die ik donderdag had gebakken, ging erin als de spreekwoordelijke koek.

dienblaadje op stoel

Ook Lodewijk houdt met dat herfstige weer van een heerlijk plaatsje. Om te voorkomen dat hij gauw opgestaanplaatsjevergaan in mijn handwerkstoel gaat zitten, moet ik mijn dienblaadje met garen en naalden óp de stoel zetten zodra ik opsta. Geef hem eens ongelijk , eigenlijk.

doorpitten blaadjes

Het doorpitten van de blaadjes top gaat niet geheel volgens wens, ik krijg er een beetje een bibberwaas van. Getuige de foto😉

Om de vraag van Marian’ne M te beantwoorden of uw verslaggeefster van de gesprongen waterleiding óók in beeld was: BINNENKORT IN DIT THEATER. So, stay tuned😎

17 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Balsemien
    Nov 02, 2009 @ 12:51:46

    MMmmmmmmm, lekkere speculaas, bij Inge zag ik al speculoos!
    Mooi gekleurd belletje heb je gewonnen, past precies bij je qua kleuren…
    Wat je verslaggeveravonturen betreft, we wachten geduldig af…

    Beantwoorden

  2. else
    Nov 02, 2009 @ 20:32:41

    Hoi,
    Leuk om mijn werk op je blog te zien!
    En die stoel lijkt mij ook een heerlijk plekje.
    Groet Else

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Nov 03, 2009 @ 08:26:37

    Kwam hier vannacht op de geur af maar helaas OP !!

    Toen ben ik verdwaald via de link van Else !!

    Enig hartje, ze had nog meer leuke zag ik.
    Heerlijke s.koek.
    En ja wij moeten slim zijn voor die poezebeesten.
    Rustig aan met quilten af en toe even wat anders doen.

    Ben benieuwd naar ‘ons’ talent in beeld !!?;-))

    Beantwoorden

  4. lut
    Nov 03, 2009 @ 10:22:28

    Wij hebben hier vandaag zo’n herfstachtig regenweertje.
    Wat een mooi hartje en lekkere speculoos🙂
    Je handwerkstoel ziet er heel knus uit.

    Beantwoorden

  5. Ingrid.
    Nov 03, 2009 @ 12:25:46

    Gefeliciteerd met je prijs ; wat een schattig hartje !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  6. Anita
    Nov 03, 2009 @ 16:17:07

    Wat een leuk hartje heb je gewonnen, maakt de dag toch een beetje zonnig. En naar de speculaas kijk ik niet. Ik heb momenteel wat gewichtsproblemen (snik).

    Beantwoorden

  7. Tineke
    Nov 04, 2009 @ 10:50:41

    Wat een lief hartje heb je gewonnen bij Else, het past inderdaad goed bij je kussens, ik dacht het meteen toen ik het zag. Heerlijk die speculaas. Kan me voorstellen dat daar wel afnemers voor waren😉

    Beantwoorden

  8. Annelies
    Nov 05, 2009 @ 20:47:15

    Schattig dat hartje, enne koffie met vers gebakken…
    lijkt me ook wel lekker.
    Quilten is een heerlijke hobby, hij ziet er mooi uit.

    Gr.Annelies.

    Beantwoorden

  9. Lisa
    Nov 11, 2009 @ 14:17:17

    The heart ornament is so sweet!

    Beantwoorden

  10. Marguerite
    Dec 10, 2009 @ 18:54:15

    I’ve just ordered a Dutch-English dictionary as I am getting too far behind with your blog. Have been enjoying the pics though.
    Cheers, M

    Beantwoorden

Geef een reactie

