Zo heb je

beginnog droge voeten als je gaat wandelen, zo kun je de voorgenomen route niet verder lopen.

5 min. ltr

Binnen 5 minuten was de Scheveningse weg over de gehele breedte onder water en was er geen doorkomen meer aan, tenminste als je droge voeten wilde houden.iets later

Aan alle kanten werd de weg afgezet en het openbaar vervoer werd stilgelegd. De tram op de foto ging achteruit terug.

Tot ver in de omtrek was er heel veel wateroverlast, o.a. de brandweer opende putten en maakte openingen zodat het water een sloot in kon.bruggetje

Het water blijft hier, hoe begrijp ik nog steeds niet, boven aan het bruggetje staan.

De verslaggeefster van RTVWEST hield haar voeten liever droog op weg naar een volgend primeur. Zowel met haar als met de liftgeefster had ik net een gesprekje gevoerd. Toen ik ze voorbij zag komen kon ik nog gauw even een foto maken.

verslaggeefster achterop

Het was de fietser die mij vertelde dat afzet lint  kennelijk niet voor iedereen geldt.

auto erin

Tsja, da’s nou zonde.

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Okt 28, 2009 @ 13:20:21

    En dat is nou een understatement!🙂
    Hoop dat je sokken weer droog zijn.

    Beantwoorden

  2. Tineke
    Okt 28, 2009 @ 13:29:10

    Och lieve help wat een toestand was het bij jullie! Ik vind wel dat je zo bij de radio kan hoor. Lekker gortdroog commentaar met een kleine ironische ondertoon, daar houd ik wel van. Enne…. tv West kan hier in het heerlijk huis ontvangen worden ;-))).

    Beantwoorden

  3. Balsemien
    Okt 28, 2009 @ 22:02:44

    Oeps! Wat een foto’s, tja er is een verslaggever verloren gegaan met jou! Maar wat was er nu precies gebeurd? Enne staat het water inmiddels weer op NAP? Offe NHP moet ik natuurlijk zeggen!

    Beantwoorden

  4. Anita
    Okt 29, 2009 @ 10:08:09

    Wat een toestand he. Ik hoorde het op de radio. Is inmiddels alles weer opgeruimd?

    Beantwoorden

  5. marian'ne m
    Okt 29, 2009 @ 22:58:28

    Wat een nat gedoe zeg.
    Niets over gehoord.
    Maar jij hebt er een duidelijk verslag van gemaakt.
    Kwam je in beeld !!??

    Het is vaak vies maar ook nog gevaarlijk met open putgaten etc.

    dus je bent aan het opruimen, succes !!

    Mooie nieuwe ‘herfstige’ kopfoto !!

    Beantwoorden

  6. Lisa
    Okt 30, 2009 @ 10:38:44

    That is some puddle!! Hope you have some drier weather soon.

    Beantwoorden

  7. Ingrid.
    Okt 30, 2009 @ 19:37:14

    In welk “ver weg land” was dit ?😉
    Fijn , droog weekeinde , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  8. Josee Kool
    Nov 02, 2009 @ 11:44:04

    ach😳 een verslaggever verloren gegaan, dank u dames.
    daarom BINNENKORT IN DIT THEATER…….

    Beantwoorden

  9. lous
    Nov 02, 2009 @ 22:34:48

    Gezien heb ik het niet maar mijn zoon fietste daar toevallig ook, leuke foto’s , heel erg herkenbaar.

    Beantwoorden

  10. Trackback: Een week zonder TUSSENDOOR « Het weblog van

Geef een reactie

