Lodewijk vindt

zoef zoef lodewijkvindt het echt een geweldige quilt-in-wording. Of het nou op de grond ligt en je er, net als bij echte blaadjes doorheen kunt scheuren, of dat het op de tafel ligt, het maakt Lodewijk niet uit. Speels zoefde zijn koppie heen en weer. Ik vind het wel een mooie foto van hem.

blaadjes op hobbs

Inmiddels is heel de bovenkant aan elkaar genaaid. Sommige blokken zijn een tikkie scheef, maar dat kan evengoed komen door het patroon in de stof. De puntjes zijn bijna allemaal strak. 14 Dagen heb ik er aan gewerkt en ik ben heel tevreden. In mijn gedachten had de top last van grootheidswaanzin; een beetje ruim heb ik de Hobbs wel gemeten.

Soms vraag ik me af hoe het mogelijk is dat ik zoveel garen en stofjes heb en dan toch nét niet de juiste kleur om door te pitten of het juiste lapje om een mini gordijntje voor de gang te maken.

Zucht, dan moet ik morgen weer naar het Quilterspalet, WATEENSTRAF.

Naschrift; ik ben al uitgezucht, ik mocht vanavond tijdens the bee al komen. Wateenstrafwashet😉

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Okt 22, 2009 @ 14:37:27

    LOL

    Leuke blaadjes en beest!🙂
    Het zijn hele pittige herfstkleuren geworden, super!
    Dat restje Hobbs komt heus ook nog wel op.😉

    Beantwoorden

  2. monique
    Okt 22, 2009 @ 18:25:25

    Sterkte morgen !!!! ik zal aan je denken ,hihi .
    Het is een hele leuke foto van Lodewijk
    Groetjes Monique

    Beantwoorden

  3. Elle
    Okt 23, 2009 @ 08:07:01

    Leuk hoor, zo’n herfstquilt, Veel plezier met doorpitten.

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Okt 23, 2009 @ 11:15:32

    Hihi, hij denkt WELK blaadje zal ik vangen.
    Ze zijn ook zo echt, mooi !!!

    heerlijk spelen en dan nog voor straf op pad !!

    Achhh arme jij !!;-)))

    Beantwoorden

  5. Tineke
    Okt 23, 2009 @ 18:11:30

    Jossee, ik moet steeds om je glimlachen. Je vertelt zo gezellig. Geef je eigenwijze Lodewijk een aai van me? Fijn weekend.
    Je quilt wordt heel mooi !!! Vergeet ik dat toch bijna te zeggen.
    Shame on me!

    Beantwoorden

  6. Anita
    Okt 24, 2009 @ 10:25:11

    Josee, leuk om je te ontmoeten. Je quit is erg mooi. Lodewijk heeft een goede smaak. We zouden het leuk vinden als je je aansluit bij onze bee. Misschien tot ziens.

    Beantwoorden

  7. Guute
    Okt 25, 2009 @ 14:21:50

    Lodwijk heeft inderdaad een goede smaak. Via de blog van Sommeke op Tinekes blog geraakt en op die manier op jouw blog gekomen. Ik geloof dat ze het ‘surfen’ noemen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

