Ik moet ruim

buit beurs r'dam

bijkomen van het sjouwen met de buit gisteren. De handwerkbeurs was neergestreken in Rotterdam. Ik mocht meerijden met Monique. Zij op haar beurt reed met 2 andere brei- en wollustige dames mee.

Deze keer was de beurs ruim opgezet, met brede paden en flink wat gelegenheid om de vermoeide pootjes te laten rusten en de dorstige kelen te smeren.

Ik heb me meer uitgeleefd dan  dat ik van plan was, maar het is ook allemaal zo mooi en je doet er zoveel inspiratie op. Het kleinste wat ik kocht was een klosje gewoon bruin katoenen naaigaren, en het grootste dat ik mee terug nam was 1.5mtr x 2.44mtr katoenen Hobbs.

wassen rode lap

De rode lap maar vast gewassen, na 5 x spoelen bleef het water schoon.

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Edith
    Okt 18, 2009 @ 14:46:19

    I reallllly like dat klosje garen~

    en dat meutje aan de rechterkant…alles in rozig paars

    Misschien is dat wel lekker warm flannel!

    Beantwoorden

  2. Natascha
    Okt 18, 2009 @ 17:33:36

    Nou, jij kan er weer tegenaan zo te zien.
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  3. lut
    Okt 19, 2009 @ 05:48:43

    Wat een prachtige buit!!

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Okt 19, 2009 @ 12:36:41

    OOO wat een heerlijk inkopen heb je gedaan.
    Ja daar moet je van bij komen en minstens een héééle dag ááien !!

    Rood is een mooie maar gevaarlijke kleur.

    Mijn oog blijft trekken naar het roze stapeltje link !!;-))

    Veel plezier !!

    Beantwoorden

    • Josee Kool
      Okt 22, 2009 @ 14:18:14

      😉 Marian’ne. rood is heel gevaarlijk. Rode stof gaat altijd eerst een aantal keer zwemmen voor gebruik.
      Houdt het log in de gaten, de lapjes komen zeker een keer in een project voorbij.

      Beantwoorden

  5. Elle
    Okt 19, 2009 @ 17:57:02

    Zomaar mooie lapjes of mooie lapjes met een speciaal doel? Ik ben heel benieuwd wat je er mee van plan bent.

    Beantwoorden

  6. Tineke
    Okt 20, 2009 @ 14:00:33

    Wat een prachtige stofjes kocht je op de Handwerkbeurs zeg! Wat zullen jullie het gezellig gehad hebben.

    Beantwoorden

  7. Balsemien
    Okt 21, 2009 @ 08:08:37

    Mooie buit Josee! Heel veel plezier met alles wat je ervan wilt gaan maken…

    Beantwoorden

Geef een reactie

