De eerste

de eerste blaadjesblokken

blaadjes zijn gevallen. Tussendoor wijzig ik geregeld mijn plan, dat is het leuke van “zomaarwatdoen”, dan kan het echt nog alle kanten op. Wilde ik bij aanvang nog blokken van 4, ben ik daar nu al heel snel afgestapt. Een ander idee borrelt in mijn hoofd. Voorlopig eerst maar wat blaadjesblokken maken en dan pas rangschikken.

Eens heel wat anders, al surfend over het net kwam  ik  All Hands On Deco tegen. Erg leuk als je eens iets met wol wikkelen wilt proberen. Dat ZIJ ook cursussen geeft was al wat langer bekend😉

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. wilma
    Okt 13, 2009 @ 06:47:06

    Mooie blaadjes heb je gemaakt!!

    Beantwoorden

  2. Natascha
    Okt 13, 2009 @ 11:16:28

    Wat is het toch heerlijk om zo’n hobby te hebben he …waar je je eigen creativiteit in kwijt kan.
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  3. Ingrid.
    Okt 14, 2009 @ 18:35:11

    Ziet er ook weer zo mooi uit ; maar ik ben hier ook niet anders gewend…
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

Geef een reactie

