Het is vandaag

lo op doos2 jaar geleden dat deze jongeman, Lodewijk genaamd, zijn intrede deed in dit gezin. Hij werd in één klap onze allergrootste vriend. Hij maakt ons aan het lachen en soms, als hij 2 hoog over de balkonrand naar de buren stapt, aan het huiveren en schrikken. Hij is een enorme bangerd, daar zal zijn verleden wel mee te maken hebben. Het liefst zit hij hoog op de dozen of in de rugleuning van een stoel.

boodschappen controle

Hij houdt erg van verse kroppen sla, maar ook van borden aflikken. Dát mocht maar één keer van de zomer.

lo likkerdelik

We hopen op een lang leven met hem. Tot zover een adembenemend epos over onze kater.

 

ragtime peluw

Jaaaaaaaaaa, daarisiedan; De RAGTIMEPELUW…………………..

Dat mijn familie het maar een kleine verbetering vindt ten opzichte van die andere uit het vorige log, behoeft geen betoog. Zelf maak ik er ook maar geen woorden meer aan vuil😉😉

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gini
    Okt 06, 2009 @ 18:28:34

    Dan doe ik het maar;

    Dit is echt wel de beste tot nu toe! Waarom deed je het niet meteen zo!

    Leuk hoor!🙂

    Beantwoorden

  2. marian'ne m
    Okt 06, 2009 @ 19:21:26

    AA wat een lieverd is het toch, en fijn dat ie ‘veilig’ bij jullie kan wonen !!
    Mijn katten zijn alletwee een keer van drie hoog gevlogen. Al stoeiend achter elkaar aan over de balustrade, brrrr wat eng. Gelukkig ongedeerd door de struiken er onder.

    Dat komt er nu van met dat gezwaai met een mes !!!

    Schitterend het kussen zo, . uit !!

    Ik weet nog steeds niet hoe je moet snijden met zo’n mes. Ik ben linkshandig en heb het gevoel dat ik averechts werk.
    Pak net zo lief even snel een schaar !!;-)

    Want linkshandig knippen kan ik héél goed met een rechtshandige schaar.

    Beantwoorden

  3. Tineke
    Okt 06, 2009 @ 19:41:13

    Wat een schat van een kat. En met zo’n mooie naam. Wauw! Ik hoop dat jullie nog veel plezier van jullie lieverd zullen hebben. Ik vind je ragtimepeluw een schatje. Laat de anderen maar kletsen. Ik vind hem écht mooi hoor!

    Beantwoorden

  4. Josee Kool
    Okt 08, 2009 @ 20:15:15

    Ik vind het heel leuk van Lodewijk dat hij als dank voor het aaien zijn snorharen helemaal krult😉

    Dank voor de complimenten allemaal😉

    Beantwoorden

  5. Lisa
    Okt 11, 2009 @ 14:13:30

    Very pretty Soyee!

    Beantwoorden

Geef een reactie

