Een stevige wind

Windwaaide er vandaag aan de kust. Ook in de tuinen hier achter zwiepten de bomen behoorlijk  heen en weer. Hubby legde dat op de gevoelige plaat vast.

één kleur grijs

Aan het strand stond zoveel wind dat ik de camera niet stil kon houden.

scheveningen in de wind

Geheel gezandstraald en uitgewaaid kwamen we weer thuis, heerlijk.

snijden in peluwhoes In peluwhoesland waaide ook een stevige wind😉 Het werd niets, de liefde tussen hoesje,  mij en mijn familie. Het werd een drama…., zonder pardon ging het rolmes er weer in. Nog één nieuw💡 heb ik, maar eerst moet dat nog ten uitvoer worden gebracht. Daarover in een volgend log meer😉

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Okt 03, 2009 @ 20:45:11

    Heerlijk uitwaaien.
    Mooie foto hubby !!;-)

    Eeeehm, wij vonden de peluwhoes wél goed was dat niet voldoende !!!???
    Oei maak het gelijk maar weer spannend, tot snel !!

    Fijn weekend ;-))

    Beantwoorden

  2. *Martianne*
    Okt 04, 2009 @ 19:00:56

    Wat een wind…!
    Ik heb nog geen ervaring met een rolmes. Ik heb er inmiddels een gekocht, maar gebruik nog steeds de schaar🙂

    Beantwoorden

  3. Ingrid.
    Okt 05, 2009 @ 06:45:36

    Heerlijk uitgewaait aan de nieuwe week beginnen ; wat wil je nog meer😉
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  4. Josee Kool
    Okt 06, 2009 @ 17:14:26

    Martianne, ik vind een rolmes veel handiger, ook al snijd ik naar me toe ipv van me af. dát heeft met papiersnijden te maken😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

