Enigzins uit mijn

groene hoes vóórhumeur én lood geslagen schrijf ik dit log. Hóe moeilijk kan het nou zijn om een hoesje om een peluw te maken🙄 Simpel zat dacht ik; een cirkel, een wiskundige berekening (daar heb ik personeel voor, personeel heeft rekenmachien), een tussenstuk en naaien maar. Toen  de lol er eigenlijk al af was, heb ik het tóch nog een keer geprobeerd, nu is de liefde tussen mij en peluw hoes voor een paar dagen bekoeld .

Wie mij kan helpen mag het zeggen💡

groene hoes ná

Ook moest dit hoesje  geopereerd worden, iedere keer als ik het bekeek dacht ik dat er iets mis was. Hubby zag het meteen en vond dat ik de operatie maar moest wagen😉

Nog één hoes te gaan…….

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Sep 22, 2009 @ 15:06:09

    Ach arme jij toch !!!

    Zou niet even een oplossing weten.
    Is de oude hoes geen voorbeeld ?

    De stofjes zijn zo leuk.
    En dit hoesje is (nu) weer prima !!

    Ik denk dat je even afstand moet nemen. En dan na een paar uurtjes/dagen zie je HET opeens weer, echt waar.

    Tenminste dat werkt bij mij zo.
    Dan wil je perséé wat maken of af krijgen en dan is het gewoon even OP !!!

    Succes !!;-)))))))))

    Beantwoorden

  2. Anita
    Sep 25, 2009 @ 18:08:56

    Vervelend he als iets niet gelijk wil lukken. Ik houd dan maar op anders doe ik het doodleuk weer fout.

    Beantwoorden

  3. Tineke
    Sep 26, 2009 @ 18:17:02

    MM geeft je denk ik een goede raad. Even afstand nemen en dan weer opnieuw beginnen helpt meestal wel. Leuke stofjes gebruik je voor je kussentje…!

    Beantwoorden

  4. *Martianne*
    Sep 27, 2009 @ 21:05:29

    Ik heb zoeits nog niet gemaakt en kan je geen raad geven. Ik vind de stofjes die je gebruikt hebt wel lekker vrolijk.

    Beantwoorden

  5. Josee Kool
    Sep 28, 2009 @ 10:32:00

    😉 Beste dames, ik heb voorlopig de moed opgegeven voor wat betreft de peluw. Aan het laatste sloopje wordt gewerkt😉

    Beantwoorden

  6. Balsemien
    Sep 28, 2009 @ 11:11:04

    Hoi Josee, operatie is zeker geslaagd. Ik denk dat MM gelijk heeft, nog es neuzen op internet?

    Beantwoorden

  7. Ingrid.
    Sep 29, 2009 @ 13:08:21

    ‘k Had je graag geholpen maar de kennis ontbreekt😉
    Groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

Geef een reactie

