Vandaag was het weer

Stoffenbeurs in Den Haag.

stoffenspektakel sept. 09

Ik heb me aardig ingehouden deze keer. Bij het zien van nieuwe dessins rood drong een ragquilt zich op in mijn gedachten. In diezelfde gedachte heb ik de quilt al af, niets is minder waar. Wél heb ik de lappen vast gewassen, want met rood ben ik altijd erg voorzichtig. Verder nog een stevige molton gekocht die ik dan als vulling ga gebruiken. Ook nog wat “echte” quiltstoffen als aanvulling bij een stapeltje herfstachtigen al eerder bij elkaar gespaard.

De stoffenbeurs is naast de bibliotheek en, net als bijna alle winkels, is deze  ook op zondag  open. Een heerlijke verse voorraad gehaald. Vroeg in mijn mandje en dan lekker lezen.

wip

Een nieuwe kans bij de zoekplaatjes, deze keer gaat het om mijn bril. Een ander montuur, zelfde sterkte/slapte. Wederom valt langdurige roem u ten deel als u de bril kunt vinden😉

15 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. monique
    Sep 13, 2009 @ 17:50:55

    hihi LOL die zie ik meteen !!!! Het is wel leuk bedacht . Jammer ik hoef geen leesbril , ik heb al ‘leeslenzen ‘ maar de kleurtjes zijn wel erg leuk !
    Monique

    Beantwoorden

  2. Natascha
    Sep 13, 2009 @ 18:43:19

    Wauw, wat een flashie bril heb jij….die moet je maar niet op de kussentjes laten liggen als ze op de bank liggen, wat dan is je bril binnen de kortste keer kaduk…
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  3. Ingrid.
    Sep 14, 2009 @ 06:39:39

    ZIET ER LEUK UIT DAT RODE STAPELTJE STOF ; DAAR GA JE VAST WEER IETS PRACHTIGS VAN TOVEREN !
    EN JA DIE BRIL ZAG IK WEL , MAAR IK HEB DAN OOK NET M’N NIEUWE LENZEN IN…😉
    GROETJES VAN INGRID.

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Sep 14, 2009 @ 07:07:07

    KREUNNN, wat een heerlijk voorraadje !!!

    zag de bril meteen want dacht: “Hee die wil ik ook” !!
    Mijn geliefde paarse is een poot kwijt !!
    En op nieuwe brillenjacht kon ik alleen een koele zwart/witte vinden.

    Jij kan is ‘stijl’ handwerken.
    Wordt al weer een leuk lapjesdekentje

    eeehmm, ga jij maar lekker vroeg naar je mandje met de stapel boeken, speel ik nog wel even met de lappies !!

    Beantwoorden

  5. Wilma
    Sep 14, 2009 @ 10:21:33

    Prachtige stoffen rijker…
    Wat moeten wij toch zonder brilletjes. Mijn leesbrilletje is een schroefje kwijt aan een pootje. De bril wordt nu bij elkaar gehouden door een applicatiespeld…
    *Ü*

    Beantwoorden

  6. Tineke
    Sep 14, 2009 @ 11:04:33

    Hi,

    Ik moest wel even kijken hoor voor ik je brilletje zag! Leuk exemplaar trouwens… Mooie lapjes kocht je. Ik was in de buurt. Op de wol en handwerkbeurs in Rijswijk. Veel hobby, weinig wol en ander leuks. Wel erg gezellig. Veel plezier met je ragquilt.

    Beantwoorden

  7. Tineke
    Sep 14, 2009 @ 16:53:58

    P.s. Als je meer wilt weten over de Haagse Bee: Die is a.s. donderdagmiddag om twee uur in Bejaardentehuis Duinzicht aan de Savornin Lohmannlaan. Misschien heb je zin….

    Beantwoorden

    • Josee Kool
      Sep 15, 2009 @ 12:56:46

      Handwerkbeurzen zijn ook leuk Tineke. Bedankt voor de tip voor wat betreft de Bee. Voorlopig wil ik dat niet omdat ik geheel volgens eigen plan en tegen de gangbare quilt “regels” in werk. Wie weet in de toekomst misschien😉

      Beantwoorden

  8. Ingrid.
    Sep 15, 2009 @ 08:21:34

    Even een reactie op jou reactie ; de slakkenhuisjes zijn volgens mij echt maar wel met een bruin verfje er over…
    Groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  9. Josee Kool
    Sep 15, 2009 @ 12:57:13

    😮 Dat is wel kwetsbaar Ingrid.

    Beantwoorden

Geef een reactie

