Ei, ei,

bovenop is beter

een week voorbij sinds het vorige bericht. Ik heb veel gedaan, bijvoorbeeld heb ik  gewerkt. De voor-, en achterkamer om en om leeggehaald, de spullen tijdelijk in de andere kamer geplaatst, geschrobd en het linoleum opnieuw in de polish gezet. Ik was vergeten wat voor een lichte kleur vloer het eigenlijk is 😯:mrgreen: Verwarmingsbuizen geschilderd, sommige waren eindelijk na 17 jaar aan de beurt. Ook is het aquajogseizoen weer begonnen, dat betekent iedere dinsdag een ware uitputting nabij .

voorkant kussen

Gelukkig was er nog tijd tussendoor om dit sloop te maken. Op de handwerkclub was het vandaag ufo voortgangsdag en dan wil ik  ook wat laten zien.

Verder begint Den Haag zich vast een beetje voor te bereiden op Prinsjesdag. Op de kalender staat een aantal activiteiten vóórafgaand aan de dag zelf. Een stuk rustiger, minstens zo leuk  en op zondag ook voor de schoolgaande jeugd uit de rest van Nederland. Alléén  Haegsche Kinderen zijn op Prinsjesdag zelf vrij😉

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Sep 11, 2009 @ 06:22:25

    Zo tis lekker fris in jouw gekuiste huisje !!!

    Kijk Lodewijk houdt inspectie, die was even zijn plekje kwijt.
    En die houd helemaal nietr van zo’n boen/verf luchtje.

    Enig kussen.
    Ik moet nodig weer eens wat met roze gaan doen !!;-))

    Fijne dag/weekend.

    Beantwoorden

  2. Ingrid.
    Sep 11, 2009 @ 07:07:03

    Heerlijk alles schoon en in de verf ; kun je weer lekker creatief aan de slag😉
    Erg fleurig die hoes !
    Goed weekeinde , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  3. Tineke
    Sep 11, 2009 @ 16:43:28

    Zo zeg ! Jij hebt me daar even hard gewerkt! Fijn dat het weer gedaan is. Leuk werkstuk maakte je. Ben je wel eens op de Haagse Bee geweest? Fijn weekend.

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Sep 13, 2009 @ 10:55:34

    Hoi Josee,
    Mooi slopie! Lekkere Joseekleurtjes, prachtig! Dat in de was zetten van zo’n vloer is een heel karwei hè?
    Fijne week in het Haagsche!

    Beantwoorden

  5. Josee Kool
    Sep 13, 2009 @ 17:03:17

    De vloer in de polish zetten is een megakarwei Balsemien😕 maar het was hard nodig.
    Ik val altijd op dezelfde kleurtjes Balsemien.

    Beantwoorden

  6. monique
    Sep 13, 2009 @ 17:55:48

    Heerlijk jij hebt het gehad ,ik ga komende week eens flink aan de gang …….
    Monique

    Beantwoorden

  7. Josee Kool
    Sep 13, 2009 @ 18:24:33

    Ik zal aan je denken Monique😕

    Beantwoorden

Geef een reactie

