Verleden, Heden, Toekomst

trein taartGisteren – woensdag- 17  jaar geleden maakte ik voor de 4de verjaardag van neefje deze prachtige locomotief. Helemaal in de ban van treinen, hetgeen gevoed werd door opa, die nog machinist was op een stoomlocomotief. Inmiddels is neefje een ruime kop groter en spreek ik hem aan met NEEF.

doorpitten stroken

Vandaag- donderdag-  ben ik begonnen met het doorpitten van de stroken. Eerst op de machine, maar dat werd helemaal niet naar mijn zin. Het uithalen nam net zoveel tijd in beslag als het sandwichen😯 Ik doe het nu met de hand en dat bevalt een stuk beter😉

ja joh past best

Morgen- vrijdag- bestaat dit weblog 1 jaar. Vele foto’s van Lodewijk zijn er voorbij gekomen in de 84 berichten die ik geplaatst heb. 15.427 Mensen hebben TUSSENDOOR bezocht. 850 Commentaren zijn er geleverd, ik vind het altijd heel leuk om ze te lezen. Ik hoop dat er in de toekomst reacties zullen blijven komen.

Deze augustus zijn hubby en ik 28 jaar samen . 14 Augustus 17 jaar geleden kwamen wij in dit huis wonen.  Hihi, de oplettende lezer heeft het goed dat de taart ná die verhuizing tijdens onze vakantie in Llangadog gemaakt  en met smaak gegeten werd.

15 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Martine
    Aug 27, 2009 @ 18:32:17

    Gefeliciteerd met je 1 jarig blog bestaan!!! Nou ja, bijna dan;-)

    groetjes, martine

    Beantwoorden

  2. lut
    Aug 28, 2009 @ 06:43:42

    Gefeliciteerd met je jarige blog! En alvast een fijn weekend.

    Beantwoorden

  3. monique
    Aug 28, 2009 @ 14:35:45

    leuk ,gefeliciteerd met alle blijde gebeurtenissen !!

    Beantwoorden

  4. Tineke
    Aug 28, 2009 @ 19:37:54

    Wat heb je veel te vieren. Heerlijk om te lezen! Ga zo door! Geef je poes een knuffel van me? Fijn weekend!

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Aug 29, 2009 @ 17:30:55

    Hoi Josee, van harte gefeliciteerd met je jarige web-log. Ik lees je logjes met veel plezier en geniet van je vrolijke kleurige creaties! Hopelijk volgen er nog vele onder het toeziend oog van Lodewijk!

    Beantwoorden

  6. marian'ne m
    Aug 30, 2009 @ 21:48:23

    deze oplettende lezer snapt er niets van.

    Wat een leuk/lekker treintaartje.

    3dubbel proficiat, met NEEF, huwelijk, en met je gezellige/inspirerende/informatieve web-log !!;-))
    En Lodewijk mag volgend jaar ook weer véél langskomen hoor.

    Mooi je quiltje, jammer van het uithaalwerk.
    Met machien lukt inderdaad niet altijd naar je zin.

    Beantwoorden

    • Josee Kool
      Aug 31, 2009 @ 18:50:20

      Hé Marianne, er werd eerst verhuisd en toen verjaardag gevierd . Misschien was het een beetje ingewikkeld uitgelegd😉
      wij zijn trouwens 28 jaar samen waarvan 19 getrouwd😉

      Beantwoorden

  7. Ingrid.
    Aug 31, 2009 @ 11:26:57

    Wat een leuke taart had je neef 17 jaar geleden ; hij is vast al op😉
    Nog van harte met je web-log verjaardag !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  8. Carine
    Sep 02, 2009 @ 17:12:57

    Felicitatie’s met de verjaardag van je blog!

    Lodewijk lijkt sprekend op ons Clio 😉

    Warme groet

    Beantwoorden

Geef een reactie

