Dit is het laatste

the sam wilslogje over de vakantie in London. Wij genoten  in Covent Garden van streetperformer Sam Wils. Hij wist zijn, internationale, publiek geweldig te bespelen. Voor je als streetperformer aan het werk kunt moet  je eerst door de ballotage commissie. Oók gingen wij naar het London Transport Museum.

 wallace and gromit

In het Science Museum  hebben we Wallace and Gromit bezocht. Als film al leuk, maar  in het echt  blijkt hoe knap het gemaakt is.

Liberty

Bij het warenhuis Liberty of London, heb ik deze lapjes laten staan. Net iets te slap van kleur voor mij. Een spijkerbroek van €1706,- heb ik ook maar laten hangen:mrgreen:

thriller

 Bij leven  al bijna een legende, na zijn dood beginnen de laatste uren van Micheal Jackson  werkelijk de vormen van een thriller aan te nemen.

 

morrnington terrace

In 1981 woonde ik met zus in deze Londonse straat.

arlington road

De zomervakantie brachten we in dit huis door. Weer oud en nieuw naast elkaar.

stil leven

Een stilleven in een drukke stad; bíjna een reclamefoto.

 

En Lodewijk…..?,

schuilplaats

die was blij dat de verzorger niet meer kwam en hij zijn schuilplaats kon verlaten.

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Balsemien
    Aug 24, 2009 @ 17:45:53

    Ha Josee,
    Even weer helemaal bijgelezen met je logjes. Die over Londen zijn erg leuk omdat ik zo graag nog eens naar Londen wil. Ik vind de lapjes van Worn & Washed erg mooi en heb even op hun site gesnuffeld, maar werd niet heel veel wijzer. Wallace & Gromit zijn helemaal geweldig, trouwens net als Buurman en Buurman! De film vond ik zo leuk gemaakt met al die ‘technische’ snufjes, zoals de wekker. Enig! De roze stroken zijn mooi, jij bent vast ook fan van Kaffe Fassett? Je recept van de pruimenjam met citroenrasp en koekkruiden heb ik genoteerd, bijzonder!
    Fijne avond!
    Enne…ik vind je helemaal niet raar hoor, hihihi…

    Beantwoorden

  2. wilma
    Aug 24, 2009 @ 21:04:48

    Mooie verslagen over heerlijke dagen!!

    Beantwoorden

  3. Ingrid.
    Aug 25, 2009 @ 11:27:23

    Leuk hè , Londen. ‘k Ben er 1x geweest , op m’n 16e ( 21 jaar geleden… ) We hadden er zwemwedstrijden maar hadden ook tijd om de stad te bekijken !
    Mooie foto’s , groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Aug 25, 2009 @ 19:02:18

    Ja leuk , straattheater !!!!

    En ook Wallace, vind dit soort animatie énig, zo knap (én langzaam) gedaan !!

    Ja oud en nieuw zie je steeds vaker, soms mooi meestal helemaal niet.

    Je heb een mooi verslag gemaakt.
    En wat zal Lodewijk blij zijn .

    Onze oppas moest met bezem en kaplaarzen de kat verzorgen.
    Was een half Abbacijn half zwerkat, reuzegroot en zo waaks én sterk als een buldog !!
    En voor mij zooooo liefffff !!!;-))

    Beantwoorden

  5. Josee Kool
    Aug 27, 2009 @ 17:46:43

    Hihi, Marianne, ik moet wel lachen om het verhaal van jóuw kat, díe kan zeker niet met fluwelen handschoentjes aangepakt worden😆

    Beantwoorden

Geef een reactie

