Nog meer lange afstanden.

Lodewijk is naar Parijs geweest, neem gerust een kijkje en geniet met hem mee.

Klik hier om het filmpje te bekijken.

 

geveltje antwerpen

Met dochter liep ik afgelopen dinsdag lange afstanden in Antwerpen. In de winkel van het mooie oude geveltje verkochten ze prachtige feestjurken. Het is “ergens” achter de Keyserlei, in een deftige winkelstraat.

stadszaal antwerpen

Iets drinken deden wij in de Stadsfeestzaal, of ik het echt mooi vind weet ik eigenlijk niet.

Lange afstanden lopen deed ik ook aan het strand, heerlijk omdat ’s avonds te doen.

lange stroken

Tussendoor naaide ik , met machine, lange stroken aan elkaar. Eerst wilde ik de stroken weer snijden, maar er gaan stemmen op in mijn huishouden om het zó te laten.

Ik ben erg flexibel……😉

Oók benieuwd naar het weer in Den Haag? Klik Hier.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Ingrid.
    Aug 20, 2009 @ 12:47:06

    Prachtige stofjes en de stroken zien er zo ook heel mooi uit !
    Groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  2. marian'ne m
    Aug 21, 2009 @ 14:02:23

    Haha een kat met haagse kak !!;-))

    Mooi in Antwerpen, goed vertoeven daar.
    EN feestjurk gekocht ???

    Gezin heeft gelijk, weg dat mes.

    Oo het weer valt mee.
    Joris het was weer leuk !!!;-))

    Beantwoorden

Geef een reactie

