Vandaag laat

pict0013

Marian’ne M ons haar mooie buideltje zien wat zij gemaakt heeft van  haar favo  Oud Hollandsche Stof.

De mijne heb ik vorig  jaar gemaakt van stoffen die op dat moment volop te krijgen waren en eens afweken van mijn voorkeur voor roze. Nadat ik het buideltje “ergens” op het www voorbij had zien komen als plaatje, heb ik het zonder patroon nagemaakt. Daardoor wijkt het af  van die van Marianne, en van degene die ik op het www  zag.  Ik heb het buideltjes zo gemaakt dat het aan 2 kanten te gebruiken is; soms is de binnenkant buiten…

naaitasje%20binnenkant%20buiten

Na een jaar af en aan gebruik, ben ik er nóg niet achter of ik het echt handig vind😀

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gini
    Jul 26, 2009 @ 10:41:32

    Ik heb er ook nog ergens eentje. Gemaakt tijdens Quilcafé met Nelleke de Ruiter. In het begin heb ik het wel gebruikt, maar het ligt hier nu ook ergens. Maar ik vond het wel leuk om te maken. Misschien maak ik er nog een als toilettas voor iemand.🙂

    Beantwoorden

  2. Martine
    Jul 26, 2009 @ 16:23:35

    En waar gebruik je deze voor? Ik vraag me ook altijd af, hoe leuk ik ze ook vind overigens;-) is het ook handig ergens voor? maar misschien ben ik gewoon te praktisch ingesteld;-)

    groetjes, martine

    Beantwoorden

  3. lut
    Jul 27, 2009 @ 05:42:32

    Een mooi buideltje!

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Jul 28, 2009 @ 09:06:02

    Hihi, maar mooi is tie wel.
    Ik denk niet dat de mijne wel handig is hoor.
    Heb eerder een buideltje gemaakt zonder vakjes maar die sleep ik altijd wel met mij mee met een sokkenwolletje erin voor de mini sokjes.

    Enige stofjes voor een mooi buideltje !!

    Beantwoorden

  5. *Marianne*
    Aug 08, 2009 @ 19:21:54

    Handig buideltje! Zet ik ook maar op mijn lijstje om nog eens te maken🙂
    Ik kom via de weblog van MM.

    Beantwoorden

Geef een reactie

