De kwastenetui

krijtjesetui

uit mijn vorige log, was er één uit een reeks van zeker 6 andere. Voor mijn kinderen maakte ik voor school een  krijtjes-, en potloden etui. Mijn neef had er ook een van mijn hand en voor ACTIE SCHOENENDOOS heb ik er ook 2 gemaakt, díe gingen gevuld met potloden in de schoenendoos. Het liefste maak ik ze door de buitenstof flink kleiner  te nemen dan de binnenstof; er ontstaat dan vanzelf een leuk randje zonder dat je er nog biaisband aan hoeft te zetten.

Het is hier heerlijk schoolvakantie, alles op een lager pitje.  Van handwerken komt weinig. De afgelopen dagen stonden vooral in het teken van opruimen, alles naar spullenhulp. Schoolboeken van 30 jaar geleden, mijn kantkloskussen, regenlaarzen waar iedereen hier in huis uitgegroeid is, kinderstoeltjes en 4 heel leuke zomerhoeden met randen tot wel 25 cm.

trouwhoed

 De enige hoed die ik nog bewaard heb is mijn trouwhoed….mooi diep aubergine, paste goed bij paarse boeket😉

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Rob
    Jul 24, 2009 @ 10:00:40

    Het is mooi dat je de belangrijkste hoed hebt bewaard! Rob.

    Beantwoorden

  2. marian'ne m
    Jul 24, 2009 @ 20:36:43

    Zoo een hele serie !!!

    Altijd leuk én handig !!

    Mooie hoed in zulke mooie kleuren + boeket.
    EEhm is Rob de belangrijke persoon waarvoor je hem droeg !!?;-)

    Beantwoorden

Geef een reactie

