Na een paar

opgerolde etui

dagen wachten op de foto’s , kan ik  laten zien wat ik nog voor zus heb gemaakt toen zij hier was.

etui zonder kwasten

Het is een etui voor make-up kwasten. Deze is in drie delen opvouwbaar, en met een klep om de haren van de kwasten te beschermen. Zus neemt graag al haar kwasten mee op reis.

GetAttachment

Wat een rare kwast, die zus😉😉

17 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Edith
    Jul 19, 2009 @ 15:22:39

    Maar wel een goede kwast, that is:
    goed gek en lekker gek
    liever een gekke kwast dan een normale kwast

    Beantwoorden

  2. Natascha
    Jul 19, 2009 @ 19:26:45

    Wat een vrolijk tasje is het geworden, en zo lekker georginiseerd…bij mij zweren die dingen altijd door de hele tas ..
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Jul 19, 2009 @ 22:43:44

    Leuk !!
    Mooi gemaakt in lief stofje !!

    (Psss ik heb geen 1 kwast !!??)

    Ook leuk als naaldenmap, toch .
    sokkenbrei naalden of zo !!;-)

    Beantwoorden

  4. IngridR
    Jul 20, 2009 @ 09:39:29

    Mooi!!
    Ik heb geen make-up kwasten.
    Maar ik zie er een leuk pennen-mapje in.
    Leuke idee.

    Beantwoorden

  5. lut
    Jul 20, 2009 @ 11:45:15

    Wat een mooi kwastenmapje!

    Beantwoorden

  6. Ingrid.
    Jul 20, 2009 @ 14:50:58

    Erg leuk en ik denk handig wanneer je zoveel kwasten nodig hebt😉
    Groetjes van Ingrid.

    Beantwoorden

  7. cobie
    Jul 22, 2009 @ 19:59:34

    Wat een leuk tasje , daar zal je zus wel blij mee zijn ,het is ook mijn kleur Josee , groetjes Cobie

    Beantwoorden

  8. Balsemien
    Aug 12, 2009 @ 10:00:18

    Mooi Josee,
    leuke dingen maak je toch!

    Beantwoorden

  9. Trackback: Waar heb ik jullie in spanning op laten wachten? « Het weblog van

Geef een reactie

