Gelukt,

sokken

mijn sokken zijn klaar! Ze zitten heerlijk, passen precies en voelen warm aan. Het was veel werk, ik zat steeds in de knoop, het kostte me een paar bamboe-, en metalen naalden, bloed, zweet en tranen. Ik doe het nooit meer.

MONIQUE bedankt voor het afbreien van MIJN sokken😉

 

Lodewijk heeft  ook geluk,

lo aan de bloeiende nepeta

de Nepeta staat eindelijk vol in bloei.

18 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Balsemien
    Jul 15, 2009 @ 21:56:07

    De sokken zijn prachtig, echte Josee kleuren: de vrolijkheid spat eraf. jammer dat je er weinig plezier aan beleefd hebt… Wie weet ooit, en anders laat je ze op bestelling breien, toch?

    Beantwoorden

  2. monique
    Jul 16, 2009 @ 15:16:31

    ja hoor kom maar door met die bestelling ,hihi
    Monique

    Beantwoorden

  3. Ingrid.
    Jul 17, 2009 @ 03:00:03

    Ze zien er prachtig uit !
    Fijn je kat zo te zien genieten van alles wat de natuur ons schenkt😉
    Groetjes.

    Beantwoorden

  4. Martine
    Jul 17, 2009 @ 07:58:23

    Tja, dat wordt in vervolg op bestelling laten breien;-) Maar dat is Monique wel toevertrouwd!
    De kleuren vind ik overigens erg mooi!

    Beantwoorden

  5. lut
    Jul 17, 2009 @ 08:11:25

    Je sokken zijn prachtig! Fijn weekend.

    Beantwoorden

  6. lynda
    Jul 17, 2009 @ 09:48:48

    Ja dat sokken breien is ook niet zo mijn ding.Heb ook ergens een paar liggen die op de naald staan.Maar ze zijn wel leuk!!! En zitten fijn dus wie weet……..

    Beantwoorden

  7. astridvanbeers
    Jul 17, 2009 @ 12:07:40

    Zeg nooit nooit. Dit paar is heel mooi. En misschien als ze versleten zijn en jij bent vergeten wat de moeilijkheidsgraad was je weer mooie sokkenwol aanschaft en de pennen ter hand neemt.

    Beantwoorden

  8. marian'ne m
    Jul 17, 2009 @ 22:40:52

    Aach was het zó erg !!

    Nu toch een heerlijk paar sokken in mooie kleurtjes !!
    lief van Monique.

    Beantwoorden

  9. Caroline
    Jul 20, 2009 @ 12:06:57

    Sokken breien is echt heel leuk hoor :-)) Mijn 1e paar is af en de 2e paar (al heel lang) bijna. Ze zitten lekker warm!

    groetjessss, Caroline

    Beantwoorden

Geef een reactie

