Ben je

een paar dagen afwezig,  dan kan het gebeuren dat je ineens een

inspiration_blog_award[2] toegekend heb gekregen. Dank je wel Monique.

Ik kom bij iedereen graag langs en word van iedereen blij,  tóch wil ik  de Inspiration Award doorgeven aan Balsemien en aan Petra. Aan Balsemien omdat zij mij als stadse enorm van het buitenleven laat meegenieten en aan Petra omdat zij na geruime tijd tóch weer het loggen heeft opgepakt.

De reden van mijn afwezigheid is de aanwezigheid van mijn zusje. Twee weken is zij over uit Engeland en brengt zij afwisselend haar tijd bij onze ouders en bij mij door. Zelf ga ik dan ook bij onze ouders logeren. Heerlijk herinneringen uit lang vervlogen tijden ophalen.

lapjesmarkt juni

Onderweg naar mijn ouders kwam ik nog langs de lapjesmarkt . Gelukkig maar, want ik had zuslief inmiddels mijn leuke quilt cadeau gedaan omdat zij de rafelige voor haarzelf wat minder geslaagd vond. Een nog niet gegeven paard mag je in de bek kijken, en eens gegeven blijft gegeven. Met de nieuwe vrolijke stof maak ik voor mijzelf een andere.

De linkerstapel op de foto komt uit de lapjeskast van mijn moeder. De gele waaierstof bewaart zij al ongeveer 40 jaar voor mij, tijd om er iets mee te gaan doen😉

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Ingrid.
    Jun 24, 2009 @ 07:34:21

    Gefeliciteerd met je award ; dik verdiend !
    Mooi die stofjes !
    Zonnige groet vanuit Assen.

    Beantwoorden

  2. marian'ne m
    Jun 24, 2009 @ 10:05:09

    Hee het is hier zomers veranderd, mooi roze net als die énige stofjes.

    Gefeliciteerd met de award, zéér verdiend !!
    Laat mij hier altijd graag inspireren.

    Beantwoorden

  3. Cobie R
    Jun 24, 2009 @ 15:53:06

    Wat een leuke stofjes en geniet maar fijn met je zus , groetjes Cobie R

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Jun 25, 2009 @ 15:31:50

    Hoi lieve Josee,
    Van harte gefeliciteerd met je award! Je logjes zijn fleurig en sprankelend en dat geldt ook voor de quilts die je maakt! Dik verdiend dus die award!
    Gezellig dat je zusje uit Engeland over is. Heerlijk om samen met haar en met je ouders herinneringen op te halen. Geniet ervan!
    En wat een verrassing dat je mij die award geeft. Ik vind dat mijn DH ook mag delen in de pret. Hij is altijd buiten, slaapt en eet alleen binnen. Hoewel bij mooi weer we ook altijd buiten eten!
    Morgen ga ik mijn award in een logje plaatsen…
    Fijne avond!

    Beantwoorden

  5. lynda
    Jun 26, 2009 @ 13:11:00

    Hoi josee

    Leuk dat je zus over is.Lekker bijkletsen samen.Gefeliciteerd met je award.Leuk ook weer je vrolijke stofjes.

    Beantwoorden

  6. Lisa
    Jun 28, 2009 @ 05:14:21

    Your pink fabrics are very inspiring!

    Beantwoorden

  7. Hannah
    Jun 28, 2009 @ 09:48:19

    Via via ben ik op je mooie en gezellige weblog beland. Prachtig allemaal.

    Groeten,
    Hannah

    Beantwoorden

  8. Josee Kool
    Jul 01, 2009 @ 19:37:04

    😀 Dank jullie allemaal voor de felicitatie😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

