Waarom het beter

gesnedenis als ik tijdens het lapjes snijden  thuis blijf en pas boodschappen ga doen als het geheel in elkaar zit. Als ik dan tóch ga dan kom ik namelijk  HIER langs en eerlijk, vanúit mijn ooghoek  zag ik iets wat veel beter paste……😎

sloopjes

Zo kwam ik dan, behalve met brood, ook thuis met 7 sloopjes……

Hoe een en ander er uit komt te zien is ook voor mijzelf een verrassing.keurig ingericht

Daar waar wat uitgaat komt bij alleen maar weer meer bij,.. sorry Lodewijk geen ruimte voor jou…

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Ingrid.
    Jun 19, 2009 @ 09:25:28

    Wat heb je de poes op een geweldig moment op de foto gezet !
    En… geld moet rollen toch .
    Fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  2. Natascha
    Jun 19, 2009 @ 11:08:46

    Volgende keer dan toch maar oogkleppen op doen….maar ja dan loop je natuurlijk wel een hele hoop moois mis !!!
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  3. cobie
    Jun 19, 2009 @ 16:51:40

    Hoi Josee , ik begrijp dat je dat moest kopen , mooie kleuren groetjes cobie

    Beantwoorden

  4. Petra
    Jun 19, 2009 @ 20:15:06

    Superleuke lapjes, ik zou er ook voor vallen!!! Ach…geef die kat een kans😉;)

    Beantwoorden

  5. Petra
    Jun 20, 2009 @ 10:42:01

    hoi josee Ik kom via petra bij jouw langs.Wat een vrolijke quilt ben je aan het maken. Snap dat het moeilijk is om aan deze winkel voorbij te gaan. Mooie sloopjes.

    lynda
    http://lyndaashome.web-log.nl/

    Beantwoorden

  6. monique
    Jun 20, 2009 @ 19:26:20

    ik vind het wel erg sneu voor Lodewijk dat er nu geen plekje meer is voor hem ……snel weer wat lapjes gaan gebruiken dan komt er weer wat ruimte .
    Het ziijn trouwens wel hele leuke lapjes
    Kijk nog even op mijn web-log !!
    Groetjes Monique

    Beantwoorden

Geef een reactie

