Vandaag Entertain ik u met

ragtime quilt

een logje over mijn ontspannende inspanning van de laatste dagen.  Met  Scraps in plaats van  met Rags ging er nog aardig wat Time in dit werkstuk…….de Ragtime quilt.

Voor een bijna dwangmatige perfectionist dé oefening om het keurige, nette overal aansluitende, achter zich te laten.. Oefening geslaagd, iedereen tevreden.

ragtime voor-en achterkant

Hoewel, íedereen tevreden? Er is een gezinslid dat de achterkant mooier vindt…..

Het meeste werk was eigenlijk het inknippen van de naadtoeslag:mrgreen:

DIT is ook Ragtime…..

Met dank aan MODABAKESHOP.

16 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Jun 11, 2009 @ 14:53:50

    Whaaa, niks voor mij!!
    Ik sluit mij aan bij het gezinslid !!;-))

    Nee de voorkant is ook prachtig , ik vind hem énig en juist in deze kleurtjes zó leuk !!!!

    Goed zo hoor , je bent een zeer leergierige leerling !!;-))

    Beantwoorden

  2. Petra
    Jun 11, 2009 @ 20:38:53

    Nou Josee…ik vind die naadjes keurig netjes hoor!! Ik heb 1 keer zoiets gedaan en dat lekker helemaal nergens op…uiteindelijk maar aan mijn moedertje gegeven. Dit ziet er keurig uit en ik als ‘wit’persoon ben helemaal flieft op deze vrolijkheid aan kleuren!

    Beantwoorden

  3. Lisa
    Jun 12, 2009 @ 08:00:24

    The colours in your quilt make me smile!!

    Beantwoorden

  4. Ingrid.
    Jun 12, 2009 @ 08:15:48

    Heerlijk zo’n werkstuk met mooie voor en achterkant😉
    Fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  5. Astrid van Beers
    Jun 12, 2009 @ 11:38:16

    Echt een wow moment als de foto op je scherm komt. Wat een heerlijke kleuren.

    Beantwoorden

  6. Caroline
    Jun 12, 2009 @ 18:57:08

    Je kan gewoon kiezen welke kant de voorkant wordt. Ik vind het een leuk en vrolijk project en het lijkt “mij” niet moeilijk. Maar eerst nog het een en ander afmaken, dan mag ik weer :-))
    Leuke gezellige website.

    groetjesssss

    Beantwoorden

  7. Natascha
    Jun 13, 2009 @ 12:27:45

    Beide kanten spetteren van het beeldscherm af, en matchen geweldig bij je nieuwe blog layout…
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  8. Balsemien
    Jun 15, 2009 @ 07:05:02

    Hoi Josee,
    Heerlijk weer even op je web-log aan het neuzen en wauw wat een prachtige vrolijke zomers quilt heb je gemaakt. Ik vind de rafeltjes wel leuk!
    Fijne dag!

    Beantwoorden

Geef een reactie

