Ook Lodewijk kijkt reikHALZEND

een kat met een gat

uit naar mijn volgende log, waar mijn laatste ontspannende inspanning getoond zal worden.  Net als jullie moet hij nog even geduld oefenen…..ik houd het spannend😎

de tweeling duif

De hals van Lodewijk reikt eigenlijk naar iets anders ……De tweeling Duif, dit voorjaar geboren.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Jun 10, 2009 @ 19:30:56

    hihi…yamyam…lekkere hapjes!!!

    Beantwoorden

  2. Ingrid.
    Jun 11, 2009 @ 11:22:23

    Ik hoop dat Lodewijk het bij kijken laat😉
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Jun 11, 2009 @ 14:56:34

    AAA lieve duiffies !!!

    Ik vind ze zo vredelievend vergeleken met de eksters, gaaien, en kraaien. Hier ook één aan het nestelen, 1 ei tot nu toe.

    En lodewijk is ook een lieffie, geef hem maar wat anders lekkers hoor !!;-)

    Beantwoorden

Geef een reactie

