Tussen de blauwe blokken Door,

lapjes gesneden

ben ik vandaag aan een nieuw project begonnen. Iedere dag wordt er  getrokken aan de éne quilt die klaar is. Het doorpitten van de molentjes gaat wat langzaam. Tijd dus voor een spoed project. Vanochtend ben ik begonnen met het snijden van 180 blokken van 12×12 cm. Het was een hele klus…..Later volgde de vulling, 90 blokjes van 10×10 cm.

bijna donker

Met mijn machientje heb ik inmiddels 25 blokken in elkaar. Gelukkig  is het bewolkt en valt de avond vroeg , ik mag het  verder voor een nachtje laten rusten…😉

Het resultaat  van deze ontspannende inspanning is in een volgend log te bekijken.

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. monique
    Jun 08, 2009 @ 22:06:22

    zo kan je niet lang doen met je nieuwe lapjes !!!! pffooee wat een tempo !! veel plezier ermee de komende dagen .
    Monique

    Beantwoorden

  2. Ingrid.
    Jun 09, 2009 @ 06:59:15

    Heerlijk fleurig werkje denk ik , zo met deze frisse kleurtjes !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Jun 09, 2009 @ 08:20:49

    he lekker al die kleurtjes !!!!

    EN lekker snel zeg !!
    Ik ben ook stofjes aan het snijden, brrrrr zó eng zo’n mes.
    Dus niet erg snel bij mij.

    Leuk dat je met de blauwe blokken doorgaat !!
    Goed idee het rood erbij, altijd een goede combi hé !;-)

    Beantwoorden

  4. Wilma
    Jun 09, 2009 @ 11:33:51

    Ja heerlijk om zo’n snel werkje tussendoor te doen…
    Wat een heerlijke frisse kleuren!!

    Beantwoorden

  5. Natascha
    Jun 09, 2009 @ 16:45:39

    En wanneer komt dat volgende blog berichtje dan ??? Hoezo nieuwsgierig …he
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  6. Petra
    Jun 09, 2009 @ 19:37:36

    Ik ben ook zóó benieuwd!!!😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

