Het is

OP EEN MOOIE PINKSTERDAG, dat wij heerlijk buiten toeven. Deuren open, zonnescherm naar beneden en als dat nog te weinig soelaas biedt

lo in schaduw

kun je als káter nog altijd ónder de bloemen gaan liggen.

Zelf ben ik aan het genieten van de lapjes die ik gisteren gekocht heb. Eigenlijk vond ik  dat ik wel genoeg had voor het moment, maar toen kreeg ik de nieuwsbrief van het QUILTERSPALET …. 10 dagen van 10.00 tot 10.00 (22.00) geopend met flinke kortingen. Gisteren, na een onrustige nacht😉 om even over 10 in de winkel aanwezig.

opruiming met stoel

Dit is het resultaat, het voorlopige resultaat. Ik heb zomaar het gevoel dat ik nog een keertje ga………

Hoewel het plaatje hierboven een léuk plaatje is,

opruiming

geeft dit plaatje meer duidelijkheid, …zéker als je er op klikt.

17 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Ingrid.
    Jun 01, 2009 @ 00:16:47

    Heerlijk ; en nou nog een pinksterdag om van te genieten😉
    Fijne 2e pinksterdag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  2. marian'ne m
    Jun 01, 2009 @ 16:48:00

    Mij niet !!

    maar het is wel duidelijk dat het prachtige stoffies zijn !!

    Beantwoorden

  3. monique
    Jun 01, 2009 @ 17:15:56

    geniet van die mooie lapjes Josee !!!
    ………nu weer onrustige nachten totdat je bedacht hebt wat je er van gaat maken , hihi
    Doei Monique

    Beantwoorden

  4. lut
    Jun 02, 2009 @ 05:49:07

    Dit zien er heerlijke stofjes uit!

    Beantwoorden

  5. Natascha
    Jun 02, 2009 @ 12:10:47

    Wat een mooie stofjes heb je weer ingeslagen, past het nog wel allemaal in de la ( die je net zo mooi heb opgeruimd ??? )

    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  6. Caroline
    Jun 02, 2009 @ 16:35:26

    Voor het eerst dat ik hier op je log aan het lezen ben. Erg gezellig en vrolijk. Ik kom zeker terug!
    groetjessss

    Beantwoorden

  7. esmer3
    Jun 03, 2009 @ 15:03:15

    En hoe is het met de slaap;-) Of ben je er al uit wat het gaat worden;-) Mooie lapjes overigens, helemaal mijn kleuren.

    Beantwoorden

  8. esmer3
    Jun 03, 2009 @ 15:04:23

    Geen flauw idee waarom ik ineens esmer3 heet, maar mijn echte naam is Martine;-) wel bekend dus;-)

    Beantwoorden

  9. Lisa
    Jun 03, 2009 @ 23:49:42

    I love your pinwheel quilt Soyee!! The colours are just gorgeous.

    Beantwoorden

Geef een reactie

