Vandaag zijn de steekjes,

lapjeskast

waarmee de chirurg mijn buik gepatched had, verwijderd. Een duidelijk geval van bij elkaar genaaid:mrgreen: . Ik kan daar goed mee leven, de pijn is weg en mijn buik is geen openbare lappendeken…😉

Voor ik naar het ziekenhuis ging heb ik mijn lapjeskast opgeruimd. De bovenste laadjes waren echt te klein, dus nu zit het meeste in de middelste la. Héle grote lappen heb ik her en der door het huis. Soms kom ik met opruimen iets tegen waar ik het bestaan al niet meer van wist…..

Ik heb ook nog een leuk boek gekocht: QUICK QUILTS LARGE & SMALL. Leuke kleurtjes en vooral véél inspiratie. Ik kocht het in de buurt bij PARIMAR BOEKENMARKT  . Er is een zeer ruime sortering, tegen een leuke prijs.

 bloem openhouden

Gisteren tussen de middag kwam deze hommel langs…….

18 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gini
    Mei 26, 2009 @ 17:43:37

    Fijn dat je er weer bent!
    Je hebt een énig boek uitgezocht en die hommel, die is topzwaar!

    Beantwoorden

  2. Petra
    Mei 26, 2009 @ 21:04:04

    Inspirerend jou lapjeskast!!!! Mooie foto van hommel dikbuik, leuk! Ik ken die boekenwinkel helemaal niet….

    Beantwoorden

  3. Ingrid.
    Mei 27, 2009 @ 07:43:55

    Fijn dat je van de krammetjes bent verlost !
    Wat mooi die foto met hommel !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  4. Natascha
    Mei 27, 2009 @ 10:01:05

    Dus jij gaat voortaan door het leven met een patchworkje op je buik !!!
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  5. Martine
    Mei 27, 2009 @ 17:21:32

    Laatste keer proberen, drie maal is scheeprecht;-) Fijn dat je krammetjes eruit zijn!
    Ik heb ook een blog, net begonnen, dus nog een beetje geduld hier en daar;-)

    Beantwoorden

  6. Juul :o)
    Mei 27, 2009 @ 18:17:29

    Sterkte!
    Prachtige hommelfoto!🙂

    Beantwoorden

  7. Wilma
    Mei 27, 2009 @ 20:34:01

    Fijn dat het zoveel beter gaat met je buik!!
    Wat een heerlijke lapjes zie ik hier. Heb je een stoel voor mij dan ga ik er bij zitten om ze eens goed te bekijken. Erg mooi!!
    En jij maar denken dat ik snel zou verdwijnen zeker?? Hier kan ik uren naar kijken…
    ;o)

    Mooi Die hommel van jou…

    Beantwoorden

  8. marian'ne m
    Mei 28, 2009 @ 10:31:43

    Brrr, met zulke steekjes werken we liever niet !!
    Fijn dat je opknapt.

    En heerlijk om met mijn neus tussen jou stofjes te zitten, mooi.
    Ik zal mijn neus maar niet in de blom steken want daar zit die mooie ‘brommel’ al !!;-))

    Beantwoorden

  9. Lisa
    Mei 29, 2009 @ 08:44:57

    Your fabric stash looks most inspiring!

    Beantwoorden

Geef een reactie

