De rand zat er al

rechte rand

omheen, toen hubby aan mij vroeg “of ik de rand in verstek ging maken”.  Arrgghh, dat ik dáár nou zelf niet eerder aan had gedacht….Bij het  passen en meten van de lapjes bleek dat er onvoldoende stof over was omdat voor elkaar te krijgen.

rand met hoekje

Tóch is het mij gelukt.  Ook nieuwsgierig hoe het in elkaar steekt? In mijn volgende bericht zal ik een tIp van deze tOp oplichten😉😉

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gini
    Mei 11, 2009 @ 17:31:34

    Haha! Wat een mooie bijpassende hoek is het geworden! Je man had wel gelijk.. véél mooier, zelfs als hoekblokje.😀

    Beantwoorden

  2. Ingrid.
    Mei 11, 2009 @ 20:19:55

    Voor mij is de hele quilt wedreld een wonder ; gewoon mooi om naar te kijken en van jullie werk te genieten !
    Ziet er leuk uit !
    Nog een fijne avond , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Mei 12, 2009 @ 08:32:21

    Mooi !!!

    hihi, werkt DH ook met hout !!?
    Of is dit ook de benaming in quiltwereld.

    Beantwoorden

  4. Wilma
    Mei 12, 2009 @ 14:53:53

    Prachtig!! Je gaat goed zeg!!

    Beantwoorden

  5. Juul :o)
    Mei 14, 2009 @ 08:14:17

    Ja… maar… nu heb je 3 naden ipv 1.😳
    ~~~~~ hellup, niet met klosjes gooien! ~~~~~~~~>😉

    Beantwoorden

  6. Balsemien
    Mei 14, 2009 @ 16:54:16

    Leuk gevonden, maar ben er nog niet helemaal uit hoe je dat hebt gedaan.
    Na enig kijken en denken, denk ik dat ik het snap, als je de hoek in ‘gewoon’ verstek had gedaan had je veel langere stroken stof nodig gehad. Ik vind het een leuke oplossing en tja drie naden, so what? Krijg je een mooi accent op de hoeken!
    Fijne avond!

    Beantwoorden

Geef een reactie

