Volgende keer

molentjes-zonder-rand

tóch maar weer met de hand. Ik vind het eigenlijk lastig om al die dikke proppen naad onder de machine naald door te krijgen. Er zijn aardig wat scherpe punten geslaagd, maar ook een fiks aantal minder naar mijn zin. Helaas kun je maar een paar keer uithalen vóor de klad er in komt……

De lap is nu 110 cm x 66 cm, er komt nog een rand omheen.

molentjes-2-witten

Volgens mij komt het ook een klein beetje doordat ik witte stof moest bijkopen. De stof die ik eerst gebruikt had was op en had ik tijdens de vakantie gekocht. Een afwijkend, maar heel mooi stofje met sterretje, kwam erbij. Juist deze stof trekt met naaien op de machine. Als je op de foto klikt, dan kun je de sterretjes stof en de gewone stof tegenover elkaar zien. Hier zijn 2 blokken aan elkaar genaaid en net niet scherp.

Ik geef liever de stof de schuld……..😉

15 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Mei 03, 2009 @ 21:19:44

    hé..wat zijn wij toch vervelende mensen….soms…. Dat het altijd maar moet kloppen! Ik herken dat hoor..maar als ik de eerste foto zie dan zie ik gewoon een heel mooie top met een heel leuk patroon en prachtige combi van stofjes. Maar dan ga jij mij weer op die puntjes wijzen😉;). Nou, ik kijk lekker niet hoor..maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik vind het een heel mooie top, wordt vast een heerlijk quiltje!! Ik ben ook zeker geen machinemens..gaat me allemaal veel te snel..hihi!

    Beantwoorden

  2. ingrid
    Mei 04, 2009 @ 06:33:29

    Als je het zelf niet had geschreven dan was het me niet opgevallen…
    Zeker weten dat het door die nieuwe witte stof komt😉
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Mei 06, 2009 @ 07:13:34

    OO wat jammer. Misschien is die stof niet helemaal 100% katoen.
    Wel een énig stofje.

    Maar net als Petra kijk ik lekker niet.
    Want op de bovenste foto zie ik een mooie frisse top liggen van mooie (nette) driehoekjes !!;-))

    Beantwoorden

  4. Natascha
    Mei 07, 2009 @ 06:45:42

    Ik lees net op de site van Grandmas kitchen hoe je de perfekte punten in je werkje kan maken.ff lezen…
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Mei 10, 2009 @ 11:36:30

    Wat een leuke molentjes blijf ik dit vinden, en die puntjes, ik snap wel dat het je stoort, maar in het geheel valt het helemaal niet op!

    Beantwoorden

  6. Supergoof
    Mei 14, 2009 @ 09:51:49

    Zeker weten het komt echt door de stof,….
    ;-D

    Beantwoorden

  7. Supergoof
    Mei 14, 2009 @ 09:52:19

    geen idee hoe de smiley’s moeten,….
    nog een keer,…
    :o)

    Beantwoorden

  8. Supergoof
    Mei 14, 2009 @ 09:52:52

    dat was ook niet de bedoeling!🙂

    Beantwoorden

  9. Supergoof
    Mei 14, 2009 @ 09:53:22

    YESSS!🙂🙂🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

