Die blauwe blokken, die laat ik maar even liggen…

molentjes

Vol enthousiasme heb ik mij  Tussendoor op de molentjes gestort. Ik naai met mijn machine, deze was voor een onderhoudsbeurt geweest en ik wilde wel zeker weten of hij weer naar behoren naait. Dat doet hij nu weer soepel en zonder enge geluiden. Liever naai ik met de hand, dat geeft mij meer voldoening en ik kan iets zuiverder werken. Tempo heb je natuurlijk wel met behulp van het machien en soms is dat ook wel leuk……,  morgen beginnen en gisteren klaar…😉

stofjes-voor-rand

Nu nog een rand verzinnen, stof heb ik in ieder geval genoeg……..

16 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Natascha
    Apr 28, 2009 @ 12:23:25

    Weer van die herlijke frisse kleuren…daar word een mens blij van.
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  2. wilma
    Apr 28, 2009 @ 14:12:46

    Lekkere frisse kleuren!!
    ja soms wil je weleens vandaag beginnen en gisteren klaar!!!
    hahaha

    Beantwoorden

  3. ingrid
    Apr 28, 2009 @ 18:03:38

    Vrolijke stofjes ; heb ik nodig met dit pet weer de hele dag😉
    Fijne avond , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Apr 28, 2009 @ 20:40:02

    Dus toch !!!

    Dat gaat ook niet wanneer de ‘klik’ er niet is.

    Dit ziet er heerlijk vrolijk en fris uit.
    En lekker …gisteren al klaar !!!;-)

    Beantwoorden

  5. lut
    Apr 29, 2009 @ 07:07:57

    Dit ziet er ook weer leuk uit.

    Beantwoorden

  6. Annelies
    Apr 29, 2009 @ 11:03:33

    Wat een vrolijke stofjes heb je voor de molentjes gebruikt. Erg leuk !

    Beantwoorden

  7. Balsemien
    Apr 29, 2009 @ 20:37:42

    Hoi Josee,
    Prachtige vrolijke molentjes maak je. Gaat lekker snel hè? Ik heb een molentjestop gemaakt van rozenstofjes. Ook op de machine, gaat heerlijk snel.
    Welterusten dadelijk!

    Beantwoorden

  8. inge
    Apr 30, 2009 @ 19:30:13

    leuke lentekleuren!

    Beantwoorden

Geef een reactie

