Een paar blokjes van mezelf…..,

4x-logcabin

Tot nu toe heb ik deze Log Cabin blokken af. De kleur of de combinatie kan me maar niet echt boeien, dus als er dan een lekker boek tussendoor komt, dan laat ik het zonder hartzeer een dag of wat liggen. Oók mocht ik mijn verjaardag vieren vorige week….flink werd ik in de bloemetjes gezet. Wel VIER cadeaubonnen kreeg ik van het QUILTERSPALET, daar ga ik binnenkort eens heerlijk snuffelen. Verder nog leuke lantaarntjes, harten sponzen, bloemen, kaarten en van haar  een prachtig gevilte bloem.

En een heleboel blokjes van een ander……..

In het kader van het consuMINDEREN heb ik vandaag geconsuMEERDERD.

onderzetters

Deze papieren onderzetters uit Vietnam deden mij meteen aan een quiltje denken.  Op de foto is  helaas slecht te zien dat het van gewikkeld krantenpapier gemaakt is.  Ik kocht ze bij THE FAIR TRADE  Shop. Graag deel ik mijn ‘RIJKDOM’ met een ander die aan de andere kant van de wereld ook iets wil verdienen. Tot slot kocht ik er nog een reep TONY CHOCOLONELY, en die is al lekker op…..

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. ingrid
    Apr 23, 2009 @ 06:47:41

    Ik vind je blokjes erg mooi hoor !
    Zonnige dag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  2. monique
    Apr 23, 2009 @ 10:59:37

    Ik vind je blokjes ook erg mooi !!
    Ik begrijp wel dat je hier bent voor gezwicht ,ik was ‘toevallig’ vorige week ook even in Den Haag en ook deze winkel even ingelopen ,wat een prachtige spullen verkopen ze daar toch.
    Ze hebben ook schalen van dit papier,ook heel mooi !!
    Monique

    Beantwoorden

  3. Natascha
    Apr 24, 2009 @ 11:00:38

    Ik ben verliefd op je onderzetters..wat zijn deze mooi zeg !!!
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Apr 24, 2009 @ 21:12:55

    Josee, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag: dat het een goed jaar voor jou en je gezin mag worden!! De onderzetters zijn schitterend. in dezelfde stijl hadden/hebben ze ook beplakte doosjes! Mooi en functioneel en goed dat er mensen een beter bestaan door hebben, dat laatste hoop je dan van ganzer harte! Ik vind de blokjes mooi!
    Fijn weekeinde!

    Beantwoorden

  5. marian'ne m
    Apr 26, 2009 @ 21:11:59

    Alsnog proficiat !!
    En zulke bonnen zijn nooit weg.

    Grappig de onderzetters.
    De chocolade heb ik eens gehad, idd lekker.

    Je blokken zijn mooi.
    Knap dat je er toch mee doorgaat.
    Maar werkt dat wel lekker !!?

    Beantwoorden

Geef een reactie

