Zoekplaatje.

zoekplaatje-1

Hier is de eerste logcabin van de nieuwe top die ik ga maken. Ik werk zonder plan, zonder helemaal van te voren te weten hoe ik het wil en waar ik het wil. Het levert weleens blokken die aan de voorkant duidelijk anders zijn dan aan

zoekplaatje-2

de achterkant. Zó werken geeft míj het ultieme crea bea gevoel……😎

Wie het weet mag het zeggen….😆

Blauw is eigenlijk niet zó mijn kleur….

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Apr 16, 2009 @ 21:01:35

    Nou volgens mij ziet dat er prima uit !!!
    Ik vind het mooi én knap hoor zomaar aan de gang gaan.

    Alhoewel ik dat ook het liefste doe.

    Mooi je schorten, wat doen die ouderwets aan hé.
    Hoe was dat zó jong daar te zijn, geen heimwee.

    Beantwoorden

  2. monique
    Apr 16, 2009 @ 21:13:30

    zonder me echt af te laten leiden door de kleur ( blauw is ook niet echt mijn kleur) ziet het er goed uit !!!!
    Ga maar lekker door, heel knap zo zonder patroon !!
    monique

    Beantwoorden

  3. ingrid
    Apr 17, 2009 @ 07:18:49

    Leuk toch !
    Fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  4. Natascha
    Apr 17, 2009 @ 08:03:11

    Blanco werken geeft vaak de mooiste eindresultaten.
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Apr 17, 2009 @ 11:21:06

    Hoi Josee,
    Heb je misschien een lapje per ongeluk meegenaaid aan de achterkant?
    Ik vind het resultaat erg mooi, maar ja, blauw is dan ook helemaal ‘mijn’ kleur!
    Lekker verder blanco naaien, komt helemaal goed…
    Fijne dag!

    Beantwoorden

  6. wilma
    Apr 18, 2009 @ 20:01:16

    hihi…. helemaal mooi!! Het tweede blokje is anders bij “De haart” van je log cabin…..

    Log cabin blijft altijd heel speciaal!!

    Beantwoorden

  7. Gini
    Apr 22, 2009 @ 07:07:12

    Zo kom je op een mooie manier van je blauwen af!😀

    Heb je net ontdekt via Ingrid! :w

    Beantwoorden

  8. joseekool
    Apr 22, 2009 @ 20:27:52

    bijna goed dames😉 aan de voorkant heb ik een stukje er tussen genaaid…..
    ik ga gewoon rustig verder en houd u allen op de hoogte😉

    Beantwoorden

  9. Balsemien
    Apr 24, 2009 @ 21:10:36

    Ha Josee,
    Ik moest wel drie keer kijken, maar nu begrijp ik het! Grappig en goed opgelost toch?

    Beantwoorden

Geef een reactie

