HAAStige spoed,

matruschka-fob

spoed is zelden goed. Dat bleek maar weer toen ik even snel dit leuke kleine borduurtje wilde maken. Het is van ALEXANDRINA en héél eenvoudig om te maken. Je hoofd moet je er natuurlijk wel bijhouden als je het kadertje maakt…..voor- en achterkant gaan zó natuurlijk niet passen..,maar ja als je tegen de klok wilt racen…

narcis-en-klok

De klok is tenminste 111 jaar oud. Het was een huwelijksgeschenk van de opa van hubby aan de oma van hubby. De klok heeft een subtiele tik en een duidelijke slag. Hij past prima op de schoorsteen, maar of ik hem mooi vind….

De narcissen vind ik wel heel mooi. Dit zijn biologische en net als narcissen uit de tuin, vele malen mooier dan narcissen van de bloemenwinkel. Heel veel verschillende tinten, van een tere zweem, naar een luid en duidelijk trompetje.

En het haasje dat er voorstaat, dát is een echt nep chocolade paasHAASJE….

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Natascha
    Apr 11, 2009 @ 12:51:22

    Wel blijven opletten he Josee, het is al zo’n zonde van de tijd werkje om alles weer uit te moeten halen ….
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  2. Balsemien
    Apr 11, 2009 @ 19:19:53

    Hoi Josee, wil je even gauw iets leuks maken… Balen!
    Ik weet niet wat ik van de klok vind, ik hou wel van een tikgeluid in huis. Ik heb een klok die ook slaat, (uit mijn ouderlijk huis) en soms is dat wel een beetje irritant.
    Waar is het paashaasje van gemaakt, niet van chocolade toch?
    Fijne en rustige paasdagen gewenst!
    PS Die verscheidenheid van narcissen is leuk hè? Toen ik op kamers woonde plukte ik ze altijd uit de gemeenteplantsoenen. Toen ik een keer een heleboel narcissen had geplukt voor een vriendin, roken die wel errug vreemd, naar hondep… En ja hoor…!
    Nooit meer geplukt nadien!

    Beantwoorden

    • joseekool
      Apr 14, 2009 @ 16:39:55

      Balsemien, het haasje is puur nep. blijft lang mooi😉 smelt niet😉 en is volgend jaar weer leuk.
      het jaar erop stonden er wonder boven wonder héél veel narcissen😉

      Beantwoorden

  3. marian'ne m
    Apr 11, 2009 @ 21:50:07

    Och jammer, het is wel een dotje hé !!

    ‘aparte’ klok !!;-)
    Wel mooi nog van de familie bewaard gebleven.

    Prachtige narcissen.
    Mooie sprekende bloemen vind ik altijd.
    Ik had er één in de tuin staan op een onhandig plekje en heb hem binnen in een vaasje gezet, kon ik er beter van genieten !!;-)

    Beantwoorden

  4. wilma
    Apr 12, 2009 @ 07:52:34

    Ja erg vervelend als het dan mis gaat!!

    De voorjaarsbloemen zijn heerlijk!!!

    Beantwoorden

  5. ingrid
    Apr 14, 2009 @ 08:50:14

    Alleen al mooi om zo’n oude ( familie ) klok te hebben ; loopt ‘ie nog goed ?
    Mooie bloemen .
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  6. Juul :o)
    Apr 14, 2009 @ 16:38:40

    Ik vind ’t ALLEMAAL mooi! 🙂
    Ik pluk uit de tuin ook altijd een gemengd bio-boeket.
    De klok past prima dáár op dat plekje bij jullie!🙂
    De nep chocolade hazen vind ik een geweldig uitvinding.😉
    En je borduurtje, ach het is gelukkig maar klein, wel even balen en dan gewoon uithalen en opnieuw beginnen.🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

