TETERETET,

roze-top-afMet gepaste trots kan ik mijn roze top laten zien. Gisteren is het af gekomen. De top is helemaal met de hand genaaid en meet 0.98 cm x 1.00 cm. Vreemd genoeg tóch een beetje onzuiver. Kniesoor die dáár op let…ík kijk in ieder geval even de andere kant op. Zoals al eerder gemeld bestaat de top uit o.a. het poppenhemeltje van zuslief haar pop, een oud lapje dus al…hihi :wink:   De middelste groene stof heeft een piepklein mosterdgeel ruitvormig motiefje. De buistenste groene vierkanten zijn geverderd/ gemarmerd. De vulling is een ongebleekte Hobbs, in tegenstelling tot een oude molton een stuk prettiger om mee te werken. Oók wel iets duurder…

detail-hoekjes-roze-top

De hoekjes heb ik in verstek gemaakt…

Ere wie ere toekomt, mijn dank gaat uit naar Ingrid, die mij met haar LOGJE   en foto zó inspireerde dat ik de volgende ochtend mijn lapjes heb gepakt en aan de slag ben gegaan. Nearly Insane but not Quite….

16 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lut
    Apr 04, 2009 @ 08:00:00

    Prachtig hoor! Fijn weekend.

    Beantwoorden

  2. ingrid
    Apr 04, 2009 @ 16:20:22

    Mooi geworden !
    Fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  3. Juul :o)
    Apr 04, 2009 @ 20:21:56

    Ik mis “iets”… oh ja: Lodewijk : erbovenop!😉😀
    pssst *Ü* zou je ‘m niet nog wat méér doorquilten? *Ü*
    bv wat bloememslingers met een muisje ertussen, of een eenvoudige ruitpatroon? *Ü*
    Dan blijft ‘ie op den duur nl. mooier na de was. *Ü*

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Apr 06, 2009 @ 09:13:40

    Kwam op het trompetgeschal af !!!

    Mooi en lekker vrolijk.

    En ja extra doorquilten is jouw keus.
    Wist niet dat dat meer stevigheid gaf, weer wat geleerd van onze(mijn) Juul !!!;-))

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Apr 08, 2009 @ 10:34:16

    Het kleedje is mooi zo Josee!

    Beantwoorden

  6. Lisa
    Apr 08, 2009 @ 12:25:24

    Pink and Green are one of my favourite colour combinations!

    Beantwoorden

  7. Juul :o)
    Apr 14, 2009 @ 16:22:42

    hahaha leuk,🙄 , ja ‘tisjouwDing😆, ennuh… dankjewel, ik heb er weer eentje bijgeleerd🙄😉

    Beantwoorden

  8. Juul :o)
    Apr 14, 2009 @ 16:40:21

    😉

    Beantwoorden

  9. Trackback: Ben je « Het weblog van

Geef een reactie

