Kom er maar onder vandaan Lodewijk,

lo-onder-roze-top

de komende dagen heb je zo’n lekker warm dekentje niet nodig; het wordt echt LENTE. Alle lente kleren uit de kast en de warme winterverpakkingen weer wat verder opgeborgen. Mijn lentejas hangt al fris gewassen en gestreken te wachten……alleen voor de middag dan, ’s ochtends kunnen de wanten nog best nodig zijn.  Als Lodewijk dan zo vriendelijk is om uit zijn schuilplaats te komen dan kan ik de roze top afmaken en me gaan bezinnen op wat ik hiermee ga doen……

lapjes-stoffenmarkt

De score van het stoffenspektakel vorige zondag……mjam mjam.

Soms geloof  ik zelf dat ik erg van roze houd..

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Natascha
    Mrt 30, 2009 @ 10:09:18

    Kjjssst, weg poes…wij willen graag zien hoe de quilt van het baasje vordert !!!
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  2. Anne
    Mrt 30, 2009 @ 18:41:03

    blijf maar lkkr zitten hoor Lodewijk😀

    Beantwoorden

  3. ingrid
    Mrt 30, 2009 @ 21:04:50

    Een poes met smaak !
    Groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Mrt 31, 2009 @ 22:18:39

    Hahaha… mooi roze is niet lelijk! Lekkere vrolijke voorjaarskleuren! Geniet lekker van de LENTE!

    Beantwoorden

  5. Juul :o)
    Apr 04, 2009 @ 20:15:58

    quote: Soms geloof ik zelf dat ik erg van roze houd..

    LOL😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

