Haasje Hop, Haasje Hop,

sinds de verjaardag van Barbie en het bezoek aan Juul is mijn gezondheid in het slop. Na een aantal  onderzoeken en spannende dagen wachten  is gebleken dat een operatie onvermijdelijk is om van mijn buikpijnklachten af te komen. Tot onze grote opluchting blijft het bij een operatie.  Het wachten is nu op een oproep….

filethaken-en-roze-top

Tussendoor doe ik vrij weinig, ik naai verder aan mijn roze top. Het was heerlijk weer de afgelopen dagen , dus kon ik lekker met de balkondeuren open zitten. Mijn borduurwerk van GAZETTE is helaas stil komen te liggen. Gelukkig heb ik nog een borduurtje van vorig jaar.. Het is eigenlijk een haakpatroon, maar zonder problemen te gebruiken voor een borduurwerkje. Hubby heeft het voor mij van een eivormig passepartout voorzien….

Beste lezers, ik zal weer eens bij jullie langs wapperen, maar mijn tempo ligt een tikkie aan de lage kant…..

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. ingrid
    Mrt 23, 2009 @ 13:47:13

    Sterkte met de buikpijn en het wachten op de operatie .
    Leuke dingen op de foto !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  2. Natascha
    Mrt 23, 2009 @ 16:07:26

    Eerst de gezondheid op orde, de rest komt later wel.
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  3. wilma
    Mrt 23, 2009 @ 16:47:02

    Eerst zorgen dat de gezondheid op de rit is en dan komt de rest vanzelf wel weer.
    Het is toch altijd een spannende tijd….

    Beantwoorden

  4. monique
    Mrt 24, 2009 @ 11:47:51

    ik hoop dat je snel een oproep krijgt ,dat wachten is maar niks !!sterkte.
    je roze top wordt erg mooi !!
    je hazenborduurtje is ook erg leuk
    groetjes monique

    Beantwoorden

  5. lut
    Mrt 25, 2009 @ 07:00:30

    Het allerbeste met je gezondheid!!

    Beantwoorden

  6. Juul :o)
    Mrt 25, 2009 @ 10:32:09

    AJB, don’t worry over het langshuppen!
    Doe gewoon wat je zelf goeddunkt!
    (ik hups ook op een heel laag pitje)😉

    Sterkte! ♥

    Beantwoorden

  7. Juul :o)
    Mrt 25, 2009 @ 10:36:27

    >>>>>>>>>>>>>>> je paashaasjes zijn schattig!!!!!!!!!!!!!!!!!
    *Ü*

    Beantwoorden

  8. Cobie R
    Mrt 25, 2009 @ 12:30:50

    Josee ik wens je veel sterte , lieve groet Cobie

    Beantwoorden

  9. marian'ne m
    Mrt 26, 2009 @ 10:18:56

    He wat vervelend. Hopelijk helpt het goed en knap je weer snel op.

    LIEFFFF je borduurtje.
    En zo grappig in een ei (HH, handige hubby), mooi ingelijst.

    Beterschap meis !!;-)

    Beantwoorden

  10. joseekool
    Mrt 29, 2009 @ 20:33:04

    beste dames, allemaal hartelijk dank voor jullie goede wensen😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

