Zónder hoeken kun je ook

snijden-draaien-naaien

kun je ook héél leuke tassen maken. Deze vrolijke tas maakte ik aan het einde van de  vorige zomer op verzoek van dochterlief.  Het was één van mijn eerste projecten. Langs de lat snijden kon ik wel omdat ik al heel veel papier gesneden heb, dat scheelde….

Ik heb  vroeger aardig wat  genaaid, van hoeden tot broeken, van jasjes tot prinsesserok, maar al die kleine lapjes vond ik weer wat minder…. de hobbels die je moet nemen over al die kruisende naadjes, de naald die maar blijft hangen….. Oefening baart kunst,fruittas-af

en zo werd óók dit project succesvol, afgerond.

Helaas gaat er zonder de hoekjes , die de ruimte aan de tas geven, vrij weinig in………maar als project was het zeker leuk om te maken.

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Ingrid.
    Mrt 05, 2009 @ 10:34:31

    Wat een fruitig tasje😉
    Leuk. Groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  2. supergoof
    Mrt 06, 2009 @ 06:36:56

    Maar leuk istie!
    En de vorige helemaal.
    Wat ruikt de appeltaart lekker,….

    Beantwoorden

  3. natascha
    Mrt 06, 2009 @ 08:38:08

    Je kunt de aardbeien er bijna zo vanaf plukken,ik mis alleen de slagroom nog !!!
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  4. monique
    Mrt 06, 2009 @ 08:55:07

    erge leuk tas !!!!
    heerlijk fruitig !!
    groet monique

    Beantwoorden

  5. marian'ne m
    Mrt 06, 2009 @ 23:22:50

    Schitterend tasje, ben gek op tasjes.
    Knap gedaan want al die hoekjes schuiven idd steeds op.
    Leuke stofjes en er kan altijd een stapel leuke tijdschriften in voor onderweg, toch🙂

    Mooie mat en liniaal.
    Ook ik heb die vorig jaar in een overmoedige bui gekocht .

    Beantwoorden

Geef een reactie

