Afgelopen vrijdag

ben ik heerlijk met MONIQUE en een vriendin van haar naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Gelukkig had Monique kaartjes on-line besteld en konden wij zo naar binnen…er stond al een ríj. Op de beurs zelf hebben wij ook kennis gemaakt met een aantal dames waar wij al jaren mee schrijven , maar nog nooit gezien hebben. Maf is het toch dat je je een voorstelling van iemand maakt die zelden klopt. Nu kan ik tenminste een gezicht plaatsen bij het geschreven woord…hihi.

zwolle

Eerst heb ik me nog een beetje ingehouden, maar al snel was er geen houden meer aan…Blauwe lappen voor bij mijn oude tijken uit het vakantiehuisje, mooi rood linnen en prachtig borduurgaren, een heel scala aan rose/ groene tinten en nog een stapeltje met rood/rose. Eindelijk ook mijn felbegeerde kartelmes…..wat een mooie kartels komen er moeiteloos te voorschijn…..Bamboe breinaalden heb ik niet gekocht, ze breken míj veel te snel.

Gisteren met dochterlief een dag op stap met de trein. Eerst naar Arnhem, daar lekker rondgehobbeld en van koffie en een sapje genoten, daarna via de toeristische route langs Lunteren en Barneveld naar Amersfoort. Dáár kocht ik metalen breinaalden bij  H.W. MUR , zij waren ook op de beurs maar toen zag ik de naalden niet…Nog verder in Amersfoort kwam ik de winkel van  SCHWITZNER tegen, dáár had ik ook nog wel een uurtje kunnen doorbrengen. Wat een stapels stof, bergen knopen en méters kantjes en bandjes……………maar ja, ik was niet alleen;… samen uit, samen thuis.

Eerder deze week kocht ik nog deze kommetjes, kunnen een paar andere weer eens naar de kringloop…kommetjes

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Feb 22, 2009 @ 22:03:02

    ZOO dat was een hele reis !!!
    En wat een mooie aankopen. Mooie stofjes en zie ook lieve kleine knoopjes.
    Je kommetjes ook al zo leuk.

    En MUR is mijn ‘huis’winkel, koop altijd daar mijn spullen.
    Maar dat ik die andere winkel nog steeds niet gevonden heb.
    Vaker over gehoord maar steeds het verkeerde straatje in gegaan !!;-))
    Volgende week weer eens proberen .

    Beantwoorden

  2. lut
    Feb 23, 2009 @ 07:33:50

    Heerlijke aankopen!

    Beantwoorden

  3. Ingrid.
    Feb 24, 2009 @ 14:08:18

    Wat was het leuk he in Zwolle.
    Wat een geluk die kommetjes !
    Groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  4. natascha
    Feb 24, 2009 @ 17:33:32

    Wat een heerlijke vrolijke en frisse kleurige lapjes heb je op de beurs gekocht,.Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken…
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  5. monique
    Feb 24, 2009 @ 19:58:38

    wat een ontzettend leuke kommetjes heb je gekocht !! de rest had ik al gezien natuurlijk ,maar zo uitgestald is het wel heerlijk om naar te kijken !! ik geniet nog steeds na van de dag ,heerlijk !!

    Beantwoorden

  6. joseekool
    Feb 27, 2009 @ 19:13:59

    😉 Marianne, neem een stratenplan mee, dan komt het de volgende keer vanzelf goed😆😀 Lut, ik ben zeker heel bij met de aankopen.😀 Natascha, ik ben ook heel benieuwd wat ik er van ga maken😉🙂 Monique, lekker nagenieten.

    Beantwoorden

  7. Martine
    Feb 28, 2009 @ 18:29:28

    Die kommetjes zijn ook leuk! Ik heb bekers die hier wel wat op lijken, met van die vogeltjes erop;)

    Beantwoorden

  8. nellie
    Mrt 01, 2009 @ 13:51:51

    Je hebt er weer heelwat van gemaakt zeg. En was het ook naar A.S. d’r zin? Maar heb ik me nu vergist en ben je twee keer weggeweest.1keer naar Amsterdam en 1 keer naar Arnhem.
    Laat het me weten.
    Daag liefs van
    Nellie

    Beantwoorden

  9. Balsemien
    Mrt 06, 2009 @ 17:13:15

    Mooie kommetjes heb je gekocht, prachtig. En je hebt mooie frisse lente-aankopen gedaan in Zwolle!

    Beantwoorden

Geef een reactie

