Het lijkt wel radio stilte

de afgelopen dagen. Tussen het hoesten, snuiven, snuiten en niezen door was het ook aardig stil in huis.kringloopstoelEr werd hard gewerkt. Deze kringloopstoel werd van nieuwe stoelhoezen voorzien. De oude was roze met rood maar zo totaal verschoten dat ik de hoes al maanden binnenste buiten er om had…..hihi. De ander, de zitting, was zo stoffig dat zelfs Lodeijk er vanaf zag om er op te liggen…………

Aan de slag dus, gelukkig had ik 3.5 m want ik heb 2 x verkeerd geknipt, net de stof weer verkeerd om… Geen nood er was genoeg.

nieuwe-hoezen

Zo lukte het toch nog aardig om er 2 nieuwe hoezen van te maken.  Het heeft zgn. envelopsluiting, dus kan het zo eraf en in de was. Het maakt het, na al dat rood en roze, lekker rustig in de kamer, zó rustig dat ik er toch nog maar een randje tussen gezet heb om het geheel een tikkie op te vrolijken. En Lodewijk?….hij is niet meer uit de stoel wég te slaan..miauw miauw

hoek-in-hoes

Dít was het allermoeilijkste, EEN HOEK MAKEN, WAAR GEEN HOEK IS. Na gedegen speur-, en denkwerk heb ik het tóch voor elkaar gekregen…..

Nu ga ik weer verder met niezen en snuiten………..

18 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anne
    Feb 08, 2009 @ 18:17:52

    Het ziet er leuk uit!!
    Beterschap😛

    Beantwoorden

  2. monique
    Feb 08, 2009 @ 21:50:07

    beterschap Josee !!!!
    en de kussen zijn prachtig geworden !

    Beantwoorden

  3. lut
    Feb 09, 2009 @ 07:57:06

    Veel beterschap! Je hebt in elk geval een prachtige stoel om in uit te rusten.

    Beantwoorden

  4. Wilma
    Feb 09, 2009 @ 08:16:57

    Het kussen is erg mooi geworden!!

    Inderdaad wel vervelend om zo verkouden te zijn.
    Ik spreek uit ervaring….

    Snif, snif, snuit….
    ;o)

    Beantwoorden

  5. Ingrid.
    Feb 09, 2009 @ 08:43:06

    Wat heb je die hoes / kussens mooi gemaakt ! Kun je nu lekker van genieten en weer snel beter worden !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  6. Natascha
    Feb 09, 2009 @ 13:41:29

    Jou hoes matched wel heel erg goed met je gordijnen !!! Toppertje.
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  7. marian'ne m
    Feb 09, 2009 @ 23:28:30

    Hehe, ik ben er !!
    Ik kon nergens je link meer aanklikken !!!??

    Mooi geworden de stoel, knap hoor.
    Ik ga even gezellig bij Lodewijk zitten !!;-))

    Beterschap !!

    Beantwoorden

  8. Balsemien
    Feb 13, 2009 @ 11:41:46

    Mooie hoezen heb je gemaakt, maar de basis de stoel zelf, mag er zeker ook wezen. Kan me voorstellen dat Lodewijk die stoel wel ziet zitten!
    Veel beterschap met het proesten, niezen, snuiten e.d.

    Beantwoorden

  9. Juul :o)
    Feb 14, 2009 @ 16:57:16

    Hoihoihoi, je bent een knappert!
    Je maakt zulke leuke, lieve, mooie, knappe Dingen!
    Geweldig.
    :o)
    Sorry voor mijn radiostilte.
    *Ü*

    Beantwoorden

  10. Juul :o)
    Feb 14, 2009 @ 16:58:08

    ohhh, zomaar een spontaan ontstane smiley!😀

    Beantwoorden

  11. Trackback: Tijdens de carnavalsvakantie « …Tussendoor | Het weblog van soyee.nl

Geef een reactie

