Getagged.

Toen ik vanochtend bij mijn weblog aanschoof,
was ik verrast, vereerd en GETAGGED door Ingrid, SUPERGOOF
Wat is dat, hoe gaat het in zijn werk?
Gaat het over brei-,hand-, of quiltwerk?
Oh de 4de foto uit het 4de album,
da’s waarachtig de verkeerde datum.
Liever laat ik deze zien
geplaatst op november 17
Mijn familie op een rij
ZUS zei, heel charmant
IK HOU VOOR ALTIJD VAN HOLLAND.
Omdat ZUS dat heeft gezegd
werd ik door Supergoof GETAGGED.

Graag geef ik de TAG door
aan MONIQUE, MARIANNE, ALEXANDRINA, SARAH&LISA
ga maar gauw kijken hoor.

 

sint_nicolaas_groot

 

 

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Jan 23, 2009 @ 08:10:18

    Liefff, dank je well !!;-)))

    Hihi, ik heb geen foto mappen. Dus zal iets anders moeten bedenken.
    effe denken…. denk,…denkkk

    Beantwoorden

  2. supergoof
    Jan 23, 2009 @ 12:13:11

    gaaf om deze weer terug te zien!
    :o)

    Beantwoorden

  3. Astrid van Beers
    Jan 23, 2009 @ 14:03:36

    Door het “getagged worden”, kom je nog eens op andere sites. Wat een leuke foto. Een prachtig tijdsbeeld. Ik kom zeker nog een keer langs, om nog wat logjes van jou te lezen.

    Beantwoorden

  4. ingrid
    Jan 23, 2009 @ 14:33:54

    ‘K HAD OOK GEEN FOTOMAPPEN MAAR BEN GEWOON M’N ARCHIEF IN GEDOKEN…
    FIJN WEEKEINDE , GROETJES INGRID.

    Beantwoorden

  5. marian'ne m
    Jan 23, 2009 @ 22:32:23

    Nou ja, vergeet ik te zeggen dat ik deze foto zo leuk vind !!
    Heb daardoor net mijn eigen Sint foto van toen ook weer opgezocht, zo leuk !!!

    Beantwoorden

  6. joseekool
    Jan 24, 2009 @ 21:26:45

    er wordt veel heen en weer getagged, kiezen is moeilijk. net zoals het kiezen van een foto; voor mij is deze favo en voor anderen komt er ook weer wat jeugdsentiment naar boven….:)

    Beantwoorden

  7. Lisa
    Jan 24, 2009 @ 23:40:31

    Thanks for the tag Soyee – we will be posting about it soon!

    Beantwoorden

Geef een reactie

