Buiten vroor het

ijskristalletjedat het kraakte en binnen snort de kachel. Helaas is het een beetje gaan dooien en regenen. Ik hoop dat het schaatsevenement dat school heeft bedacht gewoon doorgang kan hebben morgen. Als ik zélf maar niet hoef….hihi. Jaren geleden (echt wel een jaar of 30…) vond ik schaatsen heerlijk, maar nu ben ik een ongeleid projectiel en laat ik het liever aan een ander over.

Het handwerken is een beetje stil komen liggen omdat mijn zus over is uit Engeland. Liever ga ik dan met haar wat doen. Daarom dit ijskristalletje maar uit het vet gehaald. Ik heb het de vorige winter gemaakt. Het idee voor een ijskristalletje komt bij NATASCHA 

                                                                                                                                                      close-up-kristal

vandaan. Zij had ook iets met kristallen gemaakt. Misschien had zij weer een idee gekregen door INGRID omdat zij ook veel met vilt werkt. In ieder geval heb ik de muts en de schoenen, voor zover ik weet, zelf bedacht. Waar een koekjesuitsteker al niet goed voor is….mjammjam.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. mm
    Jan 07, 2009 @ 13:40:35

    Wat een leukertje !!!

    Ik “durf” ook niet meer op de schaats/ijs !!
    En idd vroeger zó veel gedaan.

    Veel plezier met ZUS !!

    Beantwoorden

  2. Natascha
    Jan 07, 2009 @ 20:36:40

    Een ongeleid projectiel …hoe kom je erop, ik lach helemaal in een deuk toen ik dat las, gelukkig ben je geen ongeleid projectiel op hobbygebied, want dat gaat je nog steeds goed af.
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  3. ingrid
    Jan 08, 2009 @ 10:43:47

    Hou het idd maar gewoon bij creatief bezig zijn , doe ik ook😉
    Groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  4. Wilma
    Jan 08, 2009 @ 11:40:52

    heel erg schattig….

    Voor mij ook geen schaatsen meer…

    Beantwoorden

  5. Anne
    Jan 12, 2009 @ 15:09:35

    Hij is echt winters😛

    Beantwoorden

  6. joseekool
    Jan 14, 2009 @ 14:18:32

    Helaas dames heeft de dooi al een aantal dagen geleden ingezet😦
    dochterlief heeft niet geschaatst, zij is dezelfde middag ziek thuisgekomen en is nog steeds thuis ..:(
    wat mij betreft mag de winterse kou zó weer terug.:P

    Beantwoorden

Geef een reactie

