Tussen Nieuw en Oud,

blauwis het buiten behoorlijk Koud. Tijd om eens aan een winterverpakking voor in huis te denken. Deze heerlijke blauwe lapjes heb ik bij diverse gelegenheden afgelopen herfst aangeschaft. Het zijn geen “echte” quiltstoffen, maar gewoon van de markt. De lap met ijssterren heb ik al 8 jaar in bezit en behalve de jaartafel er mee aankleden heb ik er nog nooit iets meegedaan. Ik weet niet of  ik hem nu er bij ga gebruiken. Eerst maar eens de grijze hersencellen aan het werk laten gaan om iets te verzinnen. Er borrelt al van alles…….

monopoly

Tussendoor heb ik mijn werktafel ook weleens nodig voor andere zaken, bijvoorbeeld MONOPOLY spelen.  Met 3 keiharde zakelijke  Rammen hebben wij met Oud en Nieuw geen vuurwerk nodig…..

Mijn werktafel staat in de achterkamer op het zuiden, dus met dit heldere weer is het heerlijk genieten van de zon.

Morgen ga ik aan diezelfde tafel maar eens met het snijmes aan de gang.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Dec 28, 2008 @ 19:05:33

    mooie lapjes!!!!!! en wat ziet het er gezellig uit met het monopoly! ik speelde het vroeger heel veel met mijn broer maar het eindigde wel altijd in ruzie…en hij wilde altijd de bank!!! is niet eerlijk..hihi

    Beantwoorden

  2. mm
    Dec 28, 2008 @ 20:27:24

    OO heerlijk blauwtjes !!!;-)

    Ben benieuwd WAT daar uit gaat komen !?

    Heerlijk plekje zo in het zonnetje.

    Beantwoorden

  3. lut
    Dec 29, 2008 @ 08:58:55

    Mooie lapjes! Aan monopoly hebben we hier ook mooie herinneringen. Nu spelen DH en ik elke dag rummikub.

    Beantwoorden

  4. Natascha
    Dec 29, 2008 @ 18:53:52

    Ik ben benieuwd wat er bij jou omhoog komt borrellen aan ideeen, maar nu heb ik wel een goeie reden om elke dag even op je weblog te spieken ( doe ik zowiezo wel )

    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  5. ingrid
    Dec 29, 2008 @ 22:22:32

    Mooie lapjes , we zullen vast wel foto’s te zien krijgen van wat het geworden is hoop ik !
    Groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

Geef een reactie

