mede namens mijn borduurwerk

FIJNE DAGEN…..

kerstborduursels

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. supergoof
    Dec 24, 2008 @ 19:46:44

    Hoi Josee & borduurwerk,….
    jullie ook hele fijne dagen!
    :o)

    Beantwoorden

  2. lut
    Dec 25, 2008 @ 13:28:27

    Heel mooi borduurwerk! Ook voor jou en je familie fijne kerstdagen.

    Beantwoorden

  3. mm
    Dec 25, 2008 @ 22:27:25

    Je borduurtje is énig geworden.
    vooral nu de sneeuw erover heen dwarrelt.
    Wat ga je er mee doen.
    Of ga je daar nog een jaartje over na denken !!?;-)

    Hele fijne dagen !!!

    Beantwoorden

  4. monique
    Dec 26, 2008 @ 13:44:36

    leuk borduurwerk Josee en ik wens jullie ook hele fijne dagen !!
    monique

    Beantwoorden

  5. ingrid
    Dec 26, 2008 @ 21:07:13

    Mooi geworden. Ik hoop dat je fijne dagen achter de rug hebt ; wij wel in ieder geval !
    Fijn weekeinde , creatieve groet , Ingrid.

    Beantwoorden

  6. Natascha
    Dec 27, 2008 @ 18:43:36

    Ik hobbel een beetje achter de feiten aan, maar ik hoop dat je hele fijne dagen heb gehad.
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  7. joseekool
    Dec 28, 2008 @ 15:30:11

    we hadden heerlijke dagen. wat ik met borduurwerk ga doen weet ik nog niet. waarschijnlijk komt het in de map :”heerlijk geborduurd, geen bestemming”😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

